Announcement

Collapse
No announcement yet.

IL Bridge hoog CPU

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• IL Bridge hoog CPU

Sinds kort heb ik FabFilter Pro Q2 aangeschaft. Ik merk dat mijn computer steeds trager wordt naarmate ik deze plug-in vaker in mijn project gebruik. Op het internet heb ik gevonden dat dit ook inderdaad een probleem is voor je CPU (veel extra IL Bridge processen)

Ik heb alleen geen echte oplossingen gevonden voor dit probleem. Weten jullie misschien een oplossing voor dit probleem?

Komt de bit-versie overeen? Als je een 64 bit versie gebruikt op een 32 bit pc kost je dat al extra CPU omdat FL de vst moet bridgen. Andersom uiteraard ook.

Comment

Bedankt! Dat was inderdaad het probleem.

Heb echter nu weer een ander probleem hahaha. Wanneer ik wil renderen (naar WAV of mp3), blijftt hij op de 0% hangen wanneer Sylenth1 het doet. Ik heb ook gehad dat Sylenth1 het niet deed en toen ging het renderen wel goed.

Comment

Ik ken het probleem niet. Al even het symptoom in het Engels gezocht op Google oid? Kom je het vast wel tegen als mensen er vaker last van hebben.

Gebeurt het ook in demo mode?

Comment

Ook hier een 64 vs 32 bit probleem?

Comment

Zou kunnen, maar lijkt mij raar als je in 64 bit niet kan renderen. Heb nu alweer een probleem erbij. Mijn file settings worden steeds gewist, dus alle samples zijn steeds uit die zoekbar.

Comment

In 32 bit doet hij het wel, alleen daar doen bepaalde plug-ins het niet dus renderen in 32 is ook geen optie. Wanneer ik alle niet FL plug-ins uitzet voor ik render, doet hij het wel.

Hij freezt niet helemaal, alleen hij gaat niet vooruit: https://youtu.be/HNgmUrX_2OY
              Last edited by YouriVauguez; Tuesday-31-10-2017, 16:54.

Comment

Working...
              X