Announcement

Collapse
No announcement yet.

sennheiser game zero headset

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sennheiser game zero headset

beste allemaal,
    ik ga a.s week de sennheiser game zero aanschaffen. Ik heb verschillende reviews gelezen dat je dus een hoofdtelefoon versterker nodig hebt van minimaal 150 ohm.

zou iemand mij kunnen vertellen welke versterker hier het beste bij past?
    mijn budget is max 200 euro.

mvg,michiel

Hallo Michiel,

Dus je komt hier met een vraag over een game hoofdtelefoon en wil weten welk versterker (hoofdtelefoon versterker?) hier het beste bij past?
    Even iets over impedantie (voor wat je er aan hebt), een regel (als die er zou zijn) is dat je hoofdtelefoon minimaal 8x hoger impedantie dan de versterker uitgang moet hebben.
    Die hoofdtelefoon heeft een impedantie van 50 Ohm, dat zou dus een uitgang impedantie van maximaal 6,25 Ohm moeten zijn.
    Dit zegt nog niks (niet alles) over hoe hard hij dan gaat.

Maar goed, wat zoek je nu precies?

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Hallo Michiel,

Dus je komt hier met een vraag over een game hoofdtelefoon en wil weten welk versterker (hoofdtelefoon versterker?) hier het beste bij past?
      Even iets over impedantie (voor wat je er aan hebt), een regel (als die er zou zijn) is dat je hoofdtelefoon minimaal 8x hoger impedantie dan de versterker uitgang moet hebben.
      Die hoofdtelefoon heeft een impedantie van 50 Ohm, dat zou dus een uitgang impedantie van maximaal 6,25 Ohm moeten zijn.
      Dit zegt nog niks (niet alles) over hoe hard hij dan gaat.

Maar goed, wat zoek je nu precies?
      bt studio bedankt voor je reactie. ik zou inderdaad graag suggesties zien ,welke versterker het béste bij deze headset zou passen.

Comment

Laat ik mijn vraag anders formulieren, Bax verkoopt pa versterker (soms met een hoofdtelefoon aansluiting vaak niet) maar ook speciaal hoofdtelefoon veraterkers. Wat zoek je?
        Last edited by BT-Studio; Wednesday-01-11-2017, 22:12.

Comment

Laat ik mijn vraag anders formulieren, Bax verkoopt pa versterker (soms met een hoofdtelefoon aansluiting vaak niet) maar ook speciaal hoofdtelefoon veraterkers. Wat zoek je?
          het is in principe de bedoeling dat de headset aangesloten wordt na de versterker, die gekoppeld wordt aan de pc. het doeleinde is echt om te game. Dit gedeelte kwa audio is helemaal nieuw voor me. bedankt voor het begrip! als de versterker de 3.5 mm jack heeft waarmee ik hem mee kan aansluiten en juiste ohm heeft waarmee ik de volledige geluid ermee kan uithalen zou het top zijn.

Comment

Zou gewoon voor een hifi versterker gaan (elk voldoet).
            Moet je je wel afvragen wat je met microfoon (tis een headset) gaat doen.

Comment

Zou gewoon voor een hifi versterker gaan (elk voldoet).
              Moet je je wel afvragen wat je met microfoon (tis een headset) gaat doen.
              hardstikke bedankt voor de info! de microfoon van de headset gebruik ik niet. ik gebruik een blue yeti extern.

Comment

Working...
              X