hoi, ik heb al een tijdje een roland aira system 1 en het is een superleuke toevoeging, maar omdat ik handjes tekort heb ben ik op zoek naar een step sequencer om erop aan te sluiten zodat ik tijdens het live opnemen ook aan de knopjes kan draaien met gemak zonder steeds de toetsen weer in te drukken.
dus, mijn vraag is, wat zou de beste step sequencer hiervoor zijn?
ik heb zitten denken aan de SQ1 van korg, maar heb gehoord dat ie niet helemaal lekker aanvoelt,
dan heb ik zitten denken aan de arturia beatstep pro, ziet er uit als een leuk dingetje, maar voordat ik overweeg om er 1 te kopen
wou ik eerst eens rondvragen, misschien zijn er wel andere of zelfs betere voor de system 1. de system 1 is polyfonys, dacht zet het er eventjes bij want heb wel eens gelezen dat niet alle step sequencers daarmee kunnen werken (?)
iig ik zal het wel horen :)
dus, mijn vraag is, wat zou de beste step sequencer hiervoor zijn?
ik heb zitten denken aan de SQ1 van korg, maar heb gehoord dat ie niet helemaal lekker aanvoelt,
dan heb ik zitten denken aan de arturia beatstep pro, ziet er uit als een leuk dingetje, maar voordat ik overweeg om er 1 te kopen
wou ik eerst eens rondvragen, misschien zijn er wel andere of zelfs betere voor de system 1. de system 1 is polyfonys, dacht zet het er eventjes bij want heb wel eens gelezen dat niet alle step sequencers daarmee kunnen werken (?)
iig ik zal het wel horen :)