Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mackie MR 624 of JBL LSR 306 MKII

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mackie MR 624 of JBL LSR 306 MKII

Beste,

Ik ben opzoek naar speakers om muziek op te luisteren en wekelijks te mixen (lees nummers aan elkaar draaien, niet produceren). Ik luister vooral naar hardstyle, trap, edm maar de KRK speakers vind ik niet mooi klinken, bass is fijn maar ik vind globaal een goede speaker belangrijker. Ik heb een tijdje terug in Rotterdam geluisterd naar verschillende speakers, lsr 305, 308, krk's , yahama,etc. Ik dacht ik heb mijn keuze gemaakt voor de 308, maar bij nog eens goed nadenken toch bedacht dat ze te groot zijn voor mijn kamer. Nog wat gezocht en ondertussen de MR 624 en LSR 306 MKII tegengekomen. Weten jullie hier meer over, waarom zou ik welke moeten kiezen? Ik heb al van beide reviews van Zeos (youtube) gezien maar daar is de sound demo niet echt met genres die ik veel beluister.

Hopelijk hebben jullie wat ervaringen om te delen.

Mvg Robin

Hey Robin,

Ik kan je niet adviseren welk speakers te nemen maar wil toch even reageren.
    Smaken en wensen verschillen, ik weet dat het lastig kan zijn soms maar, ga luisteren!

En die youtube reviews? Ze blijven mij verbazen dat er waarde aan gehecht wordt.

Comment

beste Robin,

wat Bt-studio uitlegt, is wel waar. ikzelf ben ook hard aan het nadenken welke speakers ik graag wil aanschaffen. dit is niet altijd even makkelijk, maar het belangrijkste is neem er je tijd voor en ga inderdaad naar een winkel om te luisteren en neem de voor en nadelen goed vast, want een ( studio) speaker set kopen is niet het goedkoopste wat je kunt doen en daarom is het slim om meteen een goede te kopen dan veel geld verspillen en dan nog niet tevreden over zijn. ik zou als ik jou was de muziek meenemen wat jij wilt produceren, in mijn geval hardstyle of andere muziek waar ikzelf van hou.

ik weet zeker dat alles goed komt, maar inderdaad er zijn er ook zoveel voortaan dat ik zelf soms niet weet welke ik bijvoorbeeld moet kiezen hahahahaha

succes en ik hoop dat je blij mag zijn met je nieuwe aankoop.

groeten van jeroen van den berkmortel ( mmpproducer)

Comment

Working...
      X