Announcement

Collapse
No announcement yet.

DAW Cubase Pro 8 naar Pro 9.5 Upgraden. Is dit mogelijk?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DAW Cubase Pro 8 naar Pro 9.5 Upgraden. Is dit mogelijk?

Dag allemaal,

Ik heb sinds 4 jaar Cubase Pro 8 voor het opnemen en mixen van mijn muziek. Ik ben nu echter van plan om te gaan upgraden zodat ik nieuwere plug-ins en VSTs kan gaan gebruiken. Via de Steinberg site is het mogelijk om naar 9.5 te upgraden vanaf vele verschillende versies (cubase 4, 5, 6, etc. zowel als cubase pro 8.5). In deze lijst staat echter geen Cubase Pro 8 maar wel Cubase 8 (geen pro). Het lijkt net alsof je niet van Cubase Pro 8 kan upgraden maar alle andere versies wel. Is dit wel mogelijk? Upgraden scheelt namelijk honderden euro's.

Hier is de link naar de pagina. https://www.steinberg.net/en/shop/bu...se-pro-95.html (Zoals je ziet staat Cubase Pro 8 er niet tussen).

Groeten,

Shady

Ik ben ook student en als ik niet kan upgraden ben ik van plan de EDU standalone versie te kopen. Heeft iemand hier ervaring met educatieve versie van soortgelijke software? Is het net zo uitgebreid als het origineel? Bedankt

Comment

Je kunt upgraden van "Update from Cubase 7 / 7.5 / 8" (de niet pro versies zijn Artist of Elements...).
      De EDU versie is exact gelijk aan de gewone.

Overigens, welke plug-ins kun je niet in versie 8 gebruiken maar wel in 9.5?
      Last edited by BT-Studio; Thursday-24-05-2018, 22:15. Reason: Plug-in vraag toegevoegd.

Comment

Bedankt voor de reactie. De plugins die ik koop zijn Izotope Ozone 8 en Neutron 2 (de bundel). Op hun website staat Cubase 9, geen eerdere versies.

Comment

Dan zou ik maar geen Cubase 9.5 nemen. :D
          Nee hoor geen probleem, vst2 en 3 worden ook in Cubase 8 ondersteund.
          Let wel dat in Cubase 9.5 geen 32bit plug-ins (zonder een bridge o.i.d.) meer worden ondersteund (mog je daar nog plug-ins van hebben).
          Last edited by BT-Studio; Saturday-26-05-2018, 09:48.

Comment

Working...
          X