Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ik wil gaan produceren.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Kun je nou echt niet even googlen...!

Comment

Mijn gekraakte versie werkt anders wel goed hoor 8)

Wat dacht je van Ableton Live 6, of schaf gewoon een MAC aan met Logic 7, whoppa daar is de jump. :idea:

Comment

Originally posted by Steven
        Wat dacht je van Ableton Live 6, of schaf gewoon een MAC aan met Logic 7, whoppa daar is de jump. :idea:
        Hmm.. volgens mij spring je dan wel even een end de lucht in als je daar t prijskaartje van ziet :lol:

Comment

Tja, je krijgt waarvoor je betaald. Als jij een American Audio CDI-300 koopt kan je niet verwachten dat je de functies van een Pioneer CDJ-1000 krijgt.

Logisch toch?

Comment

helaas wel.. gezien mijn manier van sparen ;)

Comment

Originally posted by NBeat
              Hmm.. volgens mij spring je dan wel even een end de lucht in als je daar t prijskaartje van ziet :lol:
              Je betaald terecht je geld en niet zoals bij windows waar je moet duimen als je Cubase an Ableton en dan nog eens msn + internet open hebt staan, dat hij nog stabiel blijft lopen. Mac kan dat zonder problemen aan.

Comment

Originally posted by The Melody
                Originally posted by NBeat
                Je betaald terecht je geld en niet zoals bij windows waar je moet duimen als je Cubase an Ableton en dan nog eens msn + internet open hebt staan, dat hij nog stabiel blijft lopen. Mac kan dat zonder problemen aan.
                volkomen mee oneens!

Comment

Sinds afgelopen donderdag verkopen wij alle drie de versies van FL als ik de basic niet aan te raden. Ik hoop ze eind deze week in de webshop te hebben staan. Dit zullen dan de producer en de producer XXL versies zijn.

Comment

xxl heb ik volgends mij en die werkt wel aardig lekker al snap ik 3 kwart van de extra functie's niet.. :lol:

Comment

ik ben zelf van mening dat de producer versie de beste koop is ..
                      bespaart iets van 200 euro op de XXL zonder al te veel goede functies te missen

Comment

Voor de beginnende producer tot semi-pro producer kan met de normale versie alles wat je ook met de XXL kan. Enkel de doorgewinterde producers kunnen net datgene er meer uithalen, maar het gaat dan voornamelijk over de fine tune mogelijkheden om de boel zo netjes af te mixen zodat het uitgebracht kan worden.

Comment

Working...
                        X