Originally posted by Stephanie!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Stream omzetten naar MP3
Collapse
X
-
Originally posted by Stephanie!
Is tie er nou af of nie?? Zie het niet zo best.
Comment
-
voor de hardstyle / jumpstyle dj's ook interessant maar vooral voor de DJ's die met cd's draaien en zo af en toe eens deze stijl bij de hand willen hebben: Best Jump vol. 1
Dit is een compilatie cd, allemaal lange versies. Op zowel cd 1 als cd 2 staan 13 nr's dus je hebt er dan 26.. genoeg voor een uurtje hardstyle knallen :) Ik hoop dat er meer van dit soort cd's zijn want voor die paar x dat ik met vinyl draai ga ik dus echt niet alles op vinyl aanschaffen. Ik ben waarschijnlijk niet de enige die er zo over denkt want dit is tig x goedkoper. En je hebt er een hoop bij elkaar. Dat het er met cd's minder cool uit ziet, ja jammer dan :) klassiekers draai ik daar(basta helmond) wel van vinyl af :)
dus...
kent iemand nog meer van dit soort bruikbare verzamel cd's? Hed kandi ken ik natuurlijk al :)
cd-tje heeft me trouwens 19.99 gekost. Bij de Mid-Town. Dit was trouwens de laatste x dat ik "reclame" maak voor hun.
Comment
-
Voor het opnemen van streams kun je ook het volgende doen.
Stap 1: Download & installeer het programma Audacity
Stap 2: Open Audacity en geef in het voorkeurenscherm aan dat je als record ingang 'waveout' wilt hebben (waveout is een term van Microsoft
Windows Vista. In Microsoft Windows XP kan deze anders benoemd zijn).
Stap 3: Speel de stream af doormiddel van een media speler naar keuze.
Stap 4: Ga terug naar het Audacity scherm en druk op de groote record-knop.
Stap 5: Je hebt het gewenste deel opgenomen en bent klaar. Druk in het Audacity scherm op stoppen waarna je bij bestand de track Exporteerd naar het gewenste audio format.
Stap 6: Je kunt de opgenomen track afspelen doormiddel van een media speler naar keuze.
Dit werkt ook met overige 'geluiden'. Bijvoorbeeld bij ringtones die een volledige previeuw hebben. Of bij Youtube geluiden.
Groet,
Dave
Comment
-
Originally posted by Dave van EngelenStap 2: Open Audacity en geef in het voorkeurenscherm aan dat je als record ingang 'waveout' wilt hebben (waveout is een term van Microsoft
Windows Vista. In Microsoft Windows XP kan deze anders benoemd zijn).
Let bij Audacity overigens wel even op de instellingen voordat je begint op te nemen, standaard neem je op in mono met een vrij lage geluidskwaliteit.
Dus eerst even alle instellingen goed nalopen voordat je met dit programma aan de slag gaat :)
Comment
-
Originally posted by jochananIn welke kwaliteit .mp3 neemt audacity dan op? 128 kbps of beter? Namelijk wel erg belangrijk wanneer je het weer wilt gebruiken voor live toepassingen. Dan is 196 kbps toch wel het minimale wat ik zou willen.
Comment
-
Oké, ik begrijp dat jij nog niet als mp3 kan exporteren.
Hiervoor heb je een mp3 codec nodig, zelf gebruik ik lame_enc.dll.
Die dus even downloaden van internet.
Ga dan naar Bewerken >> Voorkeuren
Klik op het tabblad "Bestandsformaten"
Klik dan op de knop "Bibiotheek opzoeken" en selecteer de codec.
Comment
Comment