Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hoe bouw ik een PC in een flightcase project

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jochanan
    Aha ik begrijp hem. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat. Wanneer verwacht je het project klaar te hebben?
    als de deksel binnen is en alle onderdelen goed er in zitten moeten we het beeldscherm gaan inbouwen er komt hout en dan plexiglas (zodat je er in kunt kijke. en 2 schanieren om beeldscherm omhoog te zetten.

denk eind sept

Comment

Zo deksel is idd compleet in elkaar gezet met de randen er op.

ingepakt

zelfs van binnen

zo moet het dus NIET

tot nu toe

nu past het deksel teminste :lol:

zo ongeveer zonder onderfront dan:P

Comment

Kijk dat is duidelijk, let volgende keer even op dat je de foto`s niet te groot maak. Anders moet je ze even onder een link zetten.

Verder vraag ik me af waarom je geen 19 inch kast heb genomen en deze in je flightcase heb gebouwd? Nu zijn alsnog je computer onderdelen erg kwetsbaar lijkt mij?

Comment

Kijk dat is duidelijk, let volgende keer even op dat je de foto`s niet te groot maak. Anders moet je ze even onder een link zetten.

Verder vraag ik me af waarom je geen 19 inch kast heb genomen en deze in je flightcase heb gebouwd? Nu zijn alsnog je computer onderdelen erg kwetsbaar lijkt mij?
          nou alle onderdelen worden vast gezet met hout en schroeven/popnagels etc. dus er kan niet zoveel mee gebeuren denk ik

Comment

Aha oke, en dit is waarschijnlijk ook wel iets goedkoper dan een 19 inch kast.

Comment

Aha oke, en dit is waarschijnlijk ook wel iets goedkoper dan een 19 inch kast.
              ja maar denk niet dat een moeder bord 19 Inch is?
              + moederbord heeft 6 schroef gaten en zitten niet op de hoeken precies maar willekeurig

Comment

Ik bedoel dat het goedkoper is om de hardware los in je kist te schroeven dan eerst in een 19 inch computer behuizing en deze vervolgens in je kist te zetten. Toch lijkt me het wel de veiligste oplossing ter bescherming van je hardware, maar vanuit kosten oogpunt begrijp ik waarom je voor deze oplossing kiest.

Comment

Ik heb afgelopen week ook een pc in een flyghtcase gebouwd. Maar dan wel in een 19"rek, gewoon omdat dat met onderhoud makkelijker is.
                  Bovendien is dat ook beter voor je apparatuur, omdat het veel stabieler is.

Comment

wa6t kost zo'n rack nou?

Comment

Normaal gesproken kost zo een leeg rack ongeveer € 60.

Comment

ow dat is heel goedkoop. Heb je toevallig een adresje?

Comment

Farnell

Comment

jeetje wat een slechte website zeg.

Je moet er wel heel veel verstand van hebben om hier iets te kunnen vinden.

Heb j emisschien een linkje waar ik zou moeten zijn?

Comment

Kiezen voor catalogus en daarna voor enclosures. Daarna kijken bij "schroff".

Comment

ok dankje wel, ik zie alleen door de bomen het bos niet meer. Ik ga wel even kijken bij de locale computer boer

Comment

Working...
                                X