Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Beste Viper, leg inderdaad even uit wat je precies doet en wat er dan fout gaat of welke melding je krijgt.
Ik ben even naar youtube gegaan en jawel hoor 6900 hits op fruity+loops. Ik zou zeggen ga er even voorzitten en gebruik vooral die pauze knop om het zelf na te doen :D .
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Het is net als met draaien. Oefenen, oefenen en nogeens oefenen. Ik weet nog goed toen wij net begonnen dat er jongens van dit forum bij ons langs kwamen en dat wij alleen maar riepen oefenen, oefenen en nogeens oefenen. En nu draaien ze allemaal elke weekend minimaal ene paar sets op locatie.
Leren produceren en draaien doe je niet in 1 avond. Uiteraard is een stukje ritme gevoel wel mooi meegenomen :D. Begin is door gewoon na te doen wat men op de video ook doen. Als je dit voor elkaar krijg heb je de basis al redelijk door.
Wil je gewoon het nummer hebben dan kan je deze beter downloaden, dat gaat een stuk sneller :D
Comment