Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraag over FL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vraag over FL

kan iemand mij helpen met de software fruityloops,, ik kom er namelijk niet echt uit.
    m.v.g,
    viper_024

Beste,

Gelieve even te specificeren waar je niet uitkomt.

Groet,
    Dave

Comment

gewoon in het begin al,, hoe ik beats kan maken enz.

Comment

Lees de tutorial eens door. Anders kan je op YouTube tutorials vinden van Fruity Loops.

Succes

Comment

kijk hier anders eens
          een verzamelsite voor tutorials

Comment

Het beste is gewoon flink uitproberen :wink:

Comment

Ja idd heb ik ook gedaan, en anders ff langs een maat gaan die het heeft :wink:

Comment

Beste Viper, leg inderdaad even uit wat je precies doet en wat er dan fout gaat of welke melding je krijgt.

Ik ben even naar youtube gegaan en jawel hoor 6900 hits op fruity+loops. Ik zou zeggen ga er even voorzitten en gebruik vooral die pauze knop om het zelf na te doen :D .

Comment

ik weet nu onderhand wel hoe fl werkt maar hoe maak ik dan zo iets met fl?
                  Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

Originally posted by viper_024
                    ik weet nu onderhand wel hoe fl werkt maar hoe maak ik dan zo iets met fl?
                    http://www.youtube.com/watch?v=5L9MlHxmNMg
                    wat snap je niet?
                    volgens mij is de video vrij duidelijk

Comment

Het is net als met draaien. Oefenen, oefenen en nogeens oefenen. Ik weet nog goed toen wij net begonnen dat er jongens van dit forum bij ons langs kwamen en dat wij alleen maar riepen oefenen, oefenen en nogeens oefenen. En nu draaien ze allemaal elke weekend minimaal ene paar sets op locatie.

Leren produceren en draaien doe je niet in 1 avond. Uiteraard is een stukje ritme gevoel wel mooi meegenomen :D. Begin is door gewoon na te doen wat men op de video ook doen. Als je dit voor elkaar krijg heb je de basis al redelijk door.

Wil je gewoon het nummer hebben dan kan je deze beter downloaden, dat gaat een stuk sneller :D

Comment

Originally posted by jochanan
                        Wil je gewoon het nummer hebben dan kan je deze beter downloaden, dat gaat een stuk sneller :D
                        wel na 24 uur verwijderen van je pc he :lol:

Comment

of netjes betalen

Comment

Back on topic!!

Comment

ik probeer ook na te doen maar mij fl ziet er wat heel anders uit dan op dat filpmje.

Comment

Working...
                              X