Announcement

Collapse
No announcement yet.

vraag over FL

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik denk eigenlijk dat hij praktisch t zelfde is.. hooguit een andere versie..

Maar het leuke van FL is dat je er ook dingen aan toe kan voegen.. In dat laatste filmpje zie je bijvoorbeeld aan de linker kant een hoop meer 'samples' dan de standaard-set van FL, ook worden er een aantal andere 'add-ons' gebruikt om de klanken een beetje te veranderen enz... Sommige zitten al voorgebakken in FL, andere moet je downloaden van internet (freeware / shareware)

Verder ziet het er hetzelfde uit als de 'standaard' FL Studio.. Vergeet niet dat FL een uitgebreid pakket is..

Comment

Originally posted by NBeat
      Ik denk eigenlijk dat hij praktisch t zelfde is.. hooguit een andere versie..

Maar het leuke van FL is dat je er ook dingen aan toe kan voegen.. In dat laatste filmpje zie je bijvoorbeeld aan de linker kant een hoop meer 'samples' dan de standaard-set van FL, ook worden er een aantal andere 'add-ons' gebruikt om de klanken een beetje te veranderen enz... Sommige zitten al voorgebakken in FL, andere moet je downloaden van internet (freeware / shareware)

Verder ziet het er hetzelfde uit als de 'standaard' FL Studio.. Vergeet niet dat FL een uitgebreid pakket is..
      waar kan ik dan die nieuwe klanken downloaden weet iemand een site ofzo?

het is me al verder veel meer duidelijk hoe het werkt.

Comment

Om vette synths, strings en dergelijke te maken heb je een plugin nodig. In dit filmpje wordt gebruikt van de Fruity Sytrus (standaard in fruity) en de Nexus plugin waar je hele dope sounds mee kan maken, deze zit trouwens niet standaard bij fruity.

Comment

Sinds vandaag zijn we ook officieel dealer van FL. Binnenkort zal er een demo klaar staan bij ons in de winkel. Dus voor diegene die het eens willen proberen, mail ons en we laten je weten wanneer de demo klaar staat. Kan je gelijk een midi controller proberen in combinatie met FL.

Comment

je hebben alle versies en voor de adviesprijs?

Comment

en ehm..
              Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

waar vind ik dit schermpje bij fl studio kan t namelijk nergens vinden.

Comment

dat is een VST
                genaamd Nexus
                van het merk ReFX
                kost dacht ik 300 euro

Comment

wat is dan de volledige naam van dat programma?

Comment

Originally posted by viper_024
                    wat is dan de volledige naam van dat programma?
                    nexus van het merk refx
                    refx nexus dus :D
                    reFX - home of NEXUS virtual instrument

Comment

Sinds vandaag zijn we ook officieel dealer van FL. Binnenkort zal er een demo klaar staan bij ons in de winkel. Dus voor diegene die het eens willen proberen, mail ons en we laten je weten wanneer de demo klaar staat. Kan je gelijk een midi controller proberen in combinatie met FL.
                      Ja en voor vaste klanten misschien wel iets goedkoper. Zodra ze in de shop staan (verwachting eind deze week) zal ik hier wederom een postje plaatsen.

Comment

Enig idee van de adviesprijzen?

Comment

Working...
                        X