Announcement

Collapse
No announcement yet.

Externe harde schijf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Externe harde schijf

k wil dus graag weten wat voor drive-in of PA apparatuur je hebt

doe der ook ff een foto bij (als je er een op je pc hebt)

BVD :D

tuurlijk als ik zelf draai kan ik beschikken over de gear wat ik nodig heb (ouders hebben een bedrijf in prof licht geluid en karaoke)

als ik voor een maat draai draai ik altijd met het spul hieronder beschreven

licht

jah wat versterkers

set bijna compleet

Comment

jeetje...Dat ziet er echt goed uit :!: :D ....jij hebt 't goed voor elkaar :wink:

tnx nog voor het posten :P

p.s. :!: mensen blijf die apparatuur hier posten :wink:

Comment

@ marcello, als ik nou eens een x wat bij je ouders moet huren.... kan het dan niet tegen een vriendenprijsje :lol: :lol: :P

Comment

Is eigenlijk weinig op te zien, maar goed. Ziet er prima uit! Volgende keer alleen een wat grotere backdrop :wink:

Comment

laten jullie is wat zien dan..... :wink:

Comment

heb nieuwe foto's van de carnaval met wat meer backdrops zal ze zogauw ze online staan effe posten

Comment

Heb zelf geen drive-in apparatuur, althans niet in de zin van PA-set enzo.
                Meestal draai ik landelijke promo-shows, en de apparatuur wordt dan verzorgt door de facilitaire dienstverleners.

Goede ervaringen heb ik met Audience Delight, Martin en Movitec. Qua afspeelapparatuur werk ik bijna altijd met Pioneer en Dateq; wisselend CDJ1000MKII of de CDJ800 en een Apollo.

Prive thuis heb ik wel een setje van Pioneer staan, 2x CDJ800 en uiteraard weer een Apollo ertussen.

Comment

Originally posted by Stephanie!
                  facilitaire dienstverleners
                  :?: wat zijn facilitaire dienstverleners :?:

Comment

Originally posted by DJCASE
                    :?: wat zijn facilitaire dienstverleners :?:
                    Bedrijven die facilitaire diensten leveren, in dit geval licht, geluid en soms beeld. De deejays op de shows worden dan weer verzorgt door het artiesten of evenementenbureau wat de show (in opdracht) verzorgt.

Snappu een beetje?

Comment

fa·ci·li·tair (bn.)
                      1 ondersteunende voorzieningen verschaffend
                      Bron : Van Dale online woordenboek :wink: :wink:

Comment

K bedankt k snap t :D

Comment

Dat zijn mensen die een hele grote hekel hebben aan dj's. Vaak ook terecht. Als ik kijk wat ik zelf zo hier en daar tegenkom wanneer ik als (monitor)mixer of lichttech op pad ben. Decibelterroristen! Van tevoren roepen dat ze goed geluid willen hebben en ondertussen zo'n gigantisch overstuurd signaal uitsturen dat ALLE vu-ledjes op de dj-mixer vrijwel continu branden. Levellen kennen ze vaak niet. Daarom gaat de dj-mixer ook altijd via 2 DI's naar de F.O.H.-desk met op de insert een hele dikke compressie :twisted:

Comment

Originally posted by T-Nuzz
                            DJ-mixer ook altijd via 2 DI's naar de F.O.H.-desk met op de insert een hele dikke compressie :twisted:
                            geen DI Box hier gebruik je een linefilter voor ;)

een DI Box gebruik je om hoog ohmige instrumenten op een line ingang tezetten bv gitaar etctra. of om een on-gebalanceerd signaal ge-balanceerd te krijgen

Comment

aangezien we het toch over PA en Drive-in apparatuur hebben ff een vraagje: :?: Waarom word een ''Backdrop" gebruikt :?:

Comment

Working...
                              X