Announcement

Collapse
No announcement yet.

Producer Software voor hiphop beats

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Producer Software voor hiphop beats

Ik wil me graag focussen op hiphop beats, en mijn vraag was welk programma daarvoor het meest geschikt zou zijn

- Fruity Loops
    - Cubase
    - Reason
    - Ableton
    - Stel maar voor ;x

Ik heb een AKAI MPK 49.

Topictitel even wat aangepast en iets specifieker gemaakt. ;)

Comment

Alle programma's die je opnoemt zijn hier geschikt voor ;) Ik zou voor Cubase gaan :)

Comment

Een DAW is een DAW, ik zou voor Ableton gaan, maar het is maar net wat je het beste ligt. Belangrijker zijn je VST's, namelijk je instrumenten ;)

Comment

ik zou voor fruity loops gaan, ableton vind ik persoonlijk niet fijn werken, en voor je cubase eens onder de knie hebt...........................................

Comment

En forumlid Robert die rechts van me hard zit te werken zou voor Logic gaan :p

Originally posted by Brunskovic View Post
            vind ik persoonlijk niet fijn werken
            Dat is het sleutelwoord, persoonlijk. Een DAW moet bij je passen. Download eens een paar demo's of kom eens langs in de showroom om uit diversen te kiezen. Je hebt namelijk Ableton, Cubase, FL Studio, Logic, Reason, Sonar, Macaw, Pro Tools, Sequel, Garage Band, Riffworks, Energy XT, Music Creator, om er maar een paar te noemen. Keuze zat dus :)

Comment

Je zou ook voor een NI Maschine kunnen gaan. Perfect voor hiphop, je hebt een mooie DAW, controller, sampler en nog veel meer. EN bijna nat zo duur als bijvoorbeeld Cubase 5

Comment

Working...
              X