Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studio Monitor Standaard

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Studio Monitor Standaard

Beste iedereen,

Ik ben bezig met m'n eigen studiootje aan het inplannen incl. apparatuur maar ook meubels & stands.

Nou zoek ik zo'n soort stand;
    Foto1

Foto2

Dat hele meubel niet, maar ik zoek zo'n soort stand waar de boxen (monitoren) opstaan. Het hoeft er echt niet veel op te lijken, zolang de boxen maar schuin omhoog op mij gericht staan ben ik er blij mee Ik kan alleen nergens iets wat erop lijkt vinden, iemand advies?

Heel erg bedankt!

Richard
    Last edited by Rick; Tuesday-29-12-2009, 13:07. Reason: Grote foto's -> links

Je wilt de kleine monitorstatieven wel gewoon op een tafel zetten? Of mag het ook op de grond?

[edit] Grote foto's even naar links veranderd. ;)

Comment

Jep ze mogen gewoon op een tafel, mag eventueel ook op de grond.

Comment

Zoiets een optie?

Comment

Jaa best wel. Zou je die vast kunnen zetten op dit dj meubel?

Comment

Hoe bedoel je vastzetten? Deze monitorstands komen dan aan weerszijden van je meubel te staan met daar bovenop de monitoren.

Comment

Moet je ze niet vastzetten op het meubel of zijn ze voor op de grond?

Comment

Deze zijn voor op de grond, ze kunnen namelijk tot 115 cm de lucht in.

Comment

O oke, weet niet of dit aan mij ligt maar het meubel is 128 cm en de stand kan 115 cm de lucht in, dan kom ik toch iets te kort of maak ik nu een rekenfout?

Afmetingen dj meubel; - afmetingen: 1280 x 880 x 430 mm

Comment

Het plateau is 880mm hoog, dus een kleine 90 cm. Neem hier nog 10 cm van je apparatuur bij, kom je op een meter. Neem maar aan dat dat voor de meeste mensen hoog genoeg is. ;)

Comment

Oke, bedankt voor het advies! Kan je op die standaard alle monitoren zetten?

Ps. Is het een set van 2?
                      Last edited by Inpakker; Tuesday-29-12-2009, 15:53.

Comment

Worden per stuk geleverd. Kan je in prinicpe elke denkbare monitor op zetten vanwege de hoge draagkracht en de vlakke bovenkant.

En mocht je je monitors wegdoen, kan je altijd nog de vogelkooi er op zetten, of een foto van je vriendin. ;)

Comment

Hmm,,, ben niet fan van vogels maar toch.

Staan ze een beetje recht op tapijt of vraag ik nu echt teveel?

Comment

Las net dat er stelschroeven onderin zitten..
                            Dus je kunt ze altijd rechtzetten. ;)

Comment

Neem aan van wel, het eigen gewicht is 5 kg waardoor ze met een monitor er bovenop vanzelf wel langzaam in het tapijt zelf zullen 'zakken'.

Comment

Working...
                              X