Announcement

Collapse
No announcement yet.

een midi controller een mixer?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• een midi controller een mixer?

wassup mensen? ik draai normaal hiphop, maar ik moet de komende 2 weken draaien in een theater. ik draai dan op de afterparty van Gumboots, een zuid afrikaans collectief. Voordat ik overswitch naar james brown en andere soul muziek moet ik eerst wat afrikaanse dingen draaien als de mensen net uit de zaal komen. Wie heeft er een tip voor wat relaxte afrikaanse muziek? Thanx!!

zo...das een behoorlijke link :wink:
    maar ik zou zeggen kijk daar is tussen :wink:

ik heb zelf ook even wat rond gekeken daar en die Black Ivory Soul vond ik wel relaxt klinken.

Comment

Aiht thanx yo...daar kan ik wel mee uit de voeten...dope shit!!

Comment

Originally posted by Loots
        Aiht thanx yo...daar kan ik wel mee uit de voeten...dope sh*t!!
        Okeey :)
        vertel je ook even hoe het draaien op die afterpartys geweest is :?:
        B.V.D. 8)

Comment

weet je wat ik ook zou draaien: die nieuwe van Tiesto, mer noire is ook een afrikaans nummer :)

Comment

ik ken geen nummer van tiestodat mer noir heet en ik ben groot fan van hem

Comment

Konono no1 is momenteel aan afrikaanse band die zeer hip is. Verder: Fela kuti en Ladysmith black mombaza. Met afrikaans is dat dan ook noord-afrikaans? Marrokaanse en Egyptische muziek is makkelijk te krijgen tegenwoordig.

Comment

De afrikaanse "heb je even voor mij" is ook leuk ;)

Hoorde hem op vakantie op de wereldomroep...

Comment

Originally posted by djblackberry
                  ...mer noire...
                  Afrikaans nummer maar een franse titel (mer noir=Zwart meer)

raar :roll: :?

Comment

ik heb frans in mn vakken paket zitten dus weet wat het betekent :)
                    filterheadz - yimanya ook best afrikaans :P

Comment

een midi controller een mixer?

volgensmij is dit GEEN mixer. kan namelijk de hercules of de bcd2000/3000 ook niet vinden onder de mixers categorie.

Comment

Re: een midi controller een mixer?

Originally posted by Kevin S
                        http://www.bax-shop.nl/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.f lypage&product_id=5626&category_id=28&option=com_v irtuemart&Itemid=2&manufacturer_id=13

volgensmij is dit GEEN mixer. kan namelijk de hercules of de bcd2000/3000 ook niet vinden onder de mixers categorie.
                        Heb het even aangepast na enig overleg hier intern. De Total Control is inderdaad geen mixer, maar je kan er wél mee mixen. Toch staat dit product beter onder de categorieeën MIDI controllers en Digitale DJ gear, vandaar toch de verandering.

Let wel even op: Fouten in de webshop moeten we blijven behandelen bij dit topic, niet steeds losse berichten hier neerzetten. Dit topic zal dus ook op slot gaan.

Comment

bij deze dus op slot

Comment

Working...
                          X