Announcement

Collapse
No announcement yet.

Probleem virtual dj

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem virtual dj

Hallo,

Ik heb nu wel vaker last van problemen met virtual dj, maar dat is inmiddels achterhaald maar momenteel heb ik een ander probleem.
    Vaak begint het pas als 2 nummers heb draaien op 2 decks.
    Wanneer ik aan de faders of EQ zit komt er een krakend geluid en worden er kleine stukjes in het nummer overgeslagen.
    Wanneer ik niet aan de faders en EQ zit is er niks aan de hand.
    Ik heb het idee dat het op 1 of andere manier te veel vraagt van iets, waardoor het nummer er aan moet geloven...
    Iemand een idee?

Is het een legale versie? Probleem wil nog wel eens voorkomen in een illegale versie.

Comment

Ik dacht al dat iemand dat ging vragen, het is inderdaad een illigale versie.
      Ik vind het domweg gewoon te duur om het aan te schaffen. voor 30 euro had ik het wel gedaan :)
      Maar het rare is dat ik dit programma al meer dan een jaar hebt, en dit probleem zich pas een week of 2 voordoet. wel moet ik zeggen dat dit in noorwegen is gebeurt en ik daar ook op internet ben geweest.

Comment

Dan is het toch helaas pindakaas denk ik, want dat zal waarschijnlijk niemand kunnen (of willen, in het geval van leveranciers of Virtual DJ) oplossen. Die internetverbinding in Noorwegen zal daar niet zoveel aan veranderen en wellicht is er gewoon een foefje ingebouwd die na een bepaalde tijd in werking treedt.

Comment

Opnieuw installeren? wil vaak helpen.

Comment

ja oke, precies.
            maar wat ik me we afvraag.
            Is het niet mogelijk om software van virtual dj van iemand te lenen of 2e hands over te kopen?
            Ik vind het in de winkel namelijk erg duur voor het gebruik wat ik er mee doet.

Comment

heb net vernomen dat ik het niet 2e hands kan verkrijgen vanwege de licentie?

Comment

Lijkt me redelijk logisch dat je een licentie maar 1x kan gebruiken, anders kan je het op zoveel pc's installeren als je maar wilt, voor een leuk prijsje, dan haal je zo de aanschafprijs er uit en is er niemand meer die het origineel koopt.

Comment

Om er even op in te haken: gekraakte versies van VirtualDJ gebruiken een ander registerpunt dan de originele. Dit is een onderdeel van het kraken, zodat VDJ geen informatie naar hun eigen servers verzend.

Dit houdt echter wel in dat controllers bijvoorbeeld dit ook niet meer kunnen aanroepen, en dit kan zéér grote problemen geven met de compabiliteit en stabiliteit van hardware zoals MIDI controllers of audio interfaces. Het is dus zeer zeker af te raden om live met een illegale versie te werken. De fabrikant, leverancier of de retailer geeft ook GEEN ondersteuning voor je aangeschafte hardware product als je deze met illegale software wil laten werken. En ikzelf ook niet op het forum, omdat ik het ethisch onverantwoord vindt.

Als je de software graag gebruikt, dan koop je hem. Daar heeft de ontwikkelaar recht op. Ze hebben veel tijd en moeite gestoken in het ontwikkelen van software en zij mogen zelf de verkoopprijs bepalen. Als je die te hoog vindt, is dat nog geen reden om een illegale versie te gebruiken, gebruik het dan niet, of kijk naar een opensource alternatief zoals Mixxx.

Comment

over die licentie: ik heb zelf ook virtualdj (legaal en heb hem al 3 keer geïnstalleerd zonder problemen dus de licentie is niet voor 1 keer. Dat is vaker bij software vaak kan je het 3-4 keer installeren.

Comment

Gaat de licentie dan niet op het zelfde IP, of zelfde PC?

Probeer anders een keer Traktor Pro o.i.d

Comment

Nu zie ik dat virtual dj maar 40 euro kost?
                        With over 100,000,000 downloads, VirtualDJ packs the most advanced DJ technology. Both perfect to start DJing, and perfect for advanced pro DJs.

Comment

Ja, voor de zwaar uitgeklede versie...

Comment

het gaat er alleen maar om dat ik nummers kan opzoeken en kan afspelen, mixen doe ik er niet mee.

[edit] nu zie ik dat Use External Audio Mixer niet gebruikt kan worden, betekent dit dat hij ook niet via een djm-800 afspeelt of is dit alleen maar voor mixers die compitabel zijn voor vdj doormede van een usb aansluiting?
                            Last edited by --Djdave--; Monday-16-08-2010, 12:16.

Comment

to BCDriven:
                              ik heb het 2 keer op een xp (zelfde comp.) geïnstalleerd (hij was gecrasht alles kwijt:() daarna nog een keer op vista (ging met nieuwe comp. werken)

to Djdave:
                              hoe sluit jij die djm-800 via midi of usb??
                              Als het midi is: midi wordt ook omgezet in usb dan niet extern dan niet intern als je het voor cd-spelers gebruikt.

Comment

Working...
                              X