Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Dan is dat prima, als dat het doet, er een playlist opzit (ik dus nummers kan opzoeken)
ik voor kan beluisteren, dan ga ik voor virtual dj home van 40 euro
Ik zou graag de virtual dj home versie aan willen schaffen, echter heb ik geen creditcard en er zijn ook geen andere mogelijkheden tot betaling.
Is er nog een andere mogelijkheid betreft de aankoop van Virtual dj home editon?
Mag dan wel een week duren wellicht, maar is het wel dubbel en dwars waard voor zo'n dienst. En bedenk ook dat veel internationale webshops en ook Ebay Paypal accepteren. Kwestie van eventjes inloggen om te betalen en hoppa.
Met paypal heb je ook een creditcard nodig, dit is nu eenmaal de enigste betaalmiddel die virtual dj heeft. Wordt dan maar zoeken naar een ander programma.
Helemaal niet. Hier is Paypal gewoon gekoppeld aan mijn bankrekening. En ik heb op de Virtual DJ site in het bestelvenster gezien dat je gewoon Paypal betaling kunt selecteren. Dan doe jij dus ergens iets fout, of je hebt nog niet in het bestel-venster gekeken.
Helemaal niet. Hier is Paypal gewoon gekoppeld aan mijn bankrekening. En ik heb op de Virtual DJ site in het bestelvenster gezien dat je gewoon Paypal betaling kunt selecteren. Dan doe jij dus ergens iets fout, of je hebt nog niet in het bestel-venster gekeken.
Owke, ik probeer het uit te leggen.
Met paypal kan je betalen rechtreeks vanuit je rekening of creditcard.
Nu eist virtual dj een creditcard dit omdat ze waarschijnlijk het geld direct willen hebben. wanneer je dus het betalingscherm krijg bij paypal moet je in het bezit zijn van een creditcard.
Mocht je het niet geloven zou ik zeggen probeer het zelf is uit.
of je koopt cue bij bax.... ook opgelost..
Nu is cue er meen ik niet in ene homeedition versie... maar als je puur wilt afspelen en niet mixen.... Winamp? Windows Media Player? Quicktime?
Als je wel meer DJ spul wil, kan je themixx eens proberen... is gratis (Opensource) en werkt ook met een aantal controllers.... http://www.mixxx.org/
Mocht je het niet geloven zou ik zeggen probeer het zelf is uit.
Ik zou eerder zeggen, screenshotje? Ik hoef het namelijk niet te bestellen.
Heb je overigens onderstaand ook gedaan?
After clicking the 'continue' button below, you will be directed to our confirmation page. You will need to click the 'Paypal Buy Now' button which will direct you to the PayPal website to login and authorize your account. Once you login approve the request to complete the purchase and the order will be processed.
Comment