Announcement

Collapse
No announcement yet.

traktor probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• traktor probleem

hallo

ik ben sinds kort bezig met traktor pro ik probeer die samen te laten werken met 2x denon 1200.

ik heb nu 1 denon ingesteld en die werkt ook helemaal,
    maar met me andere denon gebeurt er niks het midi lampje gaat ook niet, branden in traktor meschien wat fouts bij de instellingen ??

ik heb zeg maar een topic gelezen waar alles in stond van het instellen van je denons en traktor.

dit heb ik precies gedaan .
    Attached Files

Bijlage-functie werkt helaas niet meer. Maar wat heb je bij de ene speler anders gedaan dan bij de andere?

Comment

zo ver ik weet heb ik bij allebij hetzelfde gedaan me functies staan overal het zelfde.

hoe kan ik de bijlage bij voegen ben nieuw op het forum namelijk en zo te zien heb ik het fout gedaan .

Comment

Je hebt niets fout gedaan, maar de functie werkt helaas niet meer. Je kan de afbeeldingen uploaden naar deze site;

Comment

ik heb ze geupload
          meschien zie jij wat er fout is gegaan
          ;)

Comment

Eh nee, want je moet dan hier de linkjes van de foto's even plaatsen. :D Dan pas kan ik het zien. ;) Had ik er misschien even bij moeten vertellen, excuus.

Comment

haha maakt niet uit

hier heb je ze dan

en

hoop dat ik het goed doe

Comment

Ik ben geen Traktor expert, kan niet echt zien wat er nu verkeerd staat. Zijn beide spelers op je PC aangelsoten, staan ze allebei aan en in dezelfde modus?

Comment

een staat op input en de andere op de output

Comment

Maar is die output niet voor terugkoppeling naar je speler?

Comment

dan zoa ik bij input en output 2x denon moeten hebben staan dan zou het dus werken ??

hoe krijg ik dat want dat weet ik dus niet .

alles staat aangesloten en staan in de zelfde mode ;)

Comment

Wat ik weet van het werkend krijgen van midi controllers (eigenlijk HID) met traktor op mac. Ik moest m'n 2 cdj2000's koppelen als 1 geluidsdevice. Kun je onder windows met denondj driver wel ofzo. Daarna in traktor de midi controllers toevoegen.

Wat ik zie in je plaatjes is dat er maar 1 midi apparaat gezien wordt, waar het er 2 zouden moeten zijn.

Het is van een andere site/forum, maar volg deze tutorial eens:

We horen het wel! :)
                        Last edited by Kevin S; Tuesday-07-09-2010, 08:57.

Comment

bedankt oor de link ik ga het na het eten even testen ;)

Comment

ik heb de link even snel bekeken maar dat is wat ik allemaal gevolgd heb precies het zelfde of het is de zelfde site haha

maar op mijn asio driver staan wel 2 denon precies zoals op het plaatje in den link

Comment

In je driver misschien wel, maar traktor ziet geen 2 verschillende midi controllers bij jou.

Er wordt in dat artikel ook het eea verteld over beperkingen in het OS. Welke windows gebruik je?

Comment

Working...
                              X