Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek programma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek programma

Hallo,

Ik ben op zoek naar een programma om nummers mee op te zoeken en af te spelen.
    Dit zal dan gaan om nummers die ik niet op cd heb, of nummers die worden aangevraagd (mixen hoef ik er dus niet mee)
    Virtual Dj home voldoet aan al deze eisen maar kan ik niet aanschaffen, dit omdat je er een creditcard voor nodig hebt.

Eisen:
    - Het liefst gratis, maar mag maximaal 50 euro kosten.
    - Moet nummers (mp3/wav) kunnen opzoeken, weergeven en kunnen afspelen
    - Moet mp3'tjes af kunnen spelen (kunnen ze allemaal wel volgens mij)
    het liefst ook gewone wav bestanden.
    - Moet compitabel zijn met 2 JB Systems USB Audio Converter (bi-directioneel) die is aangesloten op een djm-800

Winamp?

Comment

Winamp kan prima, heb het zelf ook wel is gebruikt. :)

Comment

En die is gratis (legaal) te downloaden, om is uit te proberen?

Comment

Beantwoordt dit je vraag?

Comment

Helemaal :) ik ga hem is uitproberen.
            Bedankt :)

Comment

Programma is prima, maar hoe kom ik zover dat ik het geluid over 1 geluidskaart kan laten lopen?

Comment

Is dat niet standaard dan? vink bij je geluidsbeheer op je pc zelf aan van Deze geluidskaart als standaard gebruiken.

Comment

Misschien heb je hier wat aan? Bij stap zeven moet je je geluidskaart waar je het geluid uit wil horen selecteren en ik hoop dat dat werkt en anders weet ik het ook niet en is de moeite voor niks geweest :p.

Comment

ooto Bedankt, hij doet het.
                    Iemand nog een idee waarom ik mn gain (meestal) volopen moet zetten op mn djm?

Comment

staat je geluid voluit in winamp en in windows zelf (rechtsonderin)?

Comment

nu moet ik zeggen dat het per nummer verschilt, is er geen mogelijheid om alle nummers op hetzelfde geluidssnivea te krijgen.
                        Want stel dat ik nu 2 nummers achterelkaar speel, kan de ene opeens veel harder gaan.

Comment

Originally posted by --Djdave-- View Post
                          nu moet ik zeggen dat het per nummer verschilt, is er geen mogelijheid om alle nummers op hetzelfde geluidssnivea te krijgen.
                          Want stel dat ik nu 2 nummers achterelkaar speel, kan de ene opeens veel harder gaan.
                          Licht dat niet aan het mp3'tje?

Comment

Ja uiteraard, daarom vraag ik ook: is er niet een of ander foefje waarmee ik alle mp3tjes op hetzelfde geluidsnivea te krijgen.

Comment

MP3gain

Comment

Working...
                              X