Announcement

Collapse
No announcement yet.

programma dat dB aangeeft.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• programma dat dB aangeeft.

Ik zoek eigenlijk dit:

Maar dan een programma dat precies het zelfde doet. Alleen aangeven wat voor DB je uitstuurt. Door middel een signaal aan te sluiten op je line ingang. Kent iemand zo een programma?

Alvast bedankt

dit is naar mijn weten onmogelijk omdat het aan je geluidskaart licht hoe hard je computer het binnen krijgt. En dB kun je het beste meten met een externe decibel-meter.
    Want het is volgens mij belangrijker om te weten hoe hard je uiteindelijke geluid is in plaats van het geluid wat je uitstuurt.

Comment

met traktor kan je dat zien, maar dat is slechts heel beperkt

Comment

Ja, zo iets zoek ik eigelijk. Het is meer voor Wouw hoor :) heb nog wat computers over en beeldschermen en wouw er wat leuks mee doen in mijn ''studio''

Comment

VU Meter for Winamp by Nullsoft Inc.. Versions: 5.5, 5.3, 5.2, 2.9, 1.2 and 1.1. File name: VUMeter.exe

Comment

Juist Dit is leuk :)

Screen: http://www.bax.dj-walter.nl/upload/leuk.JPG

Bedankt

Comment

ooh.... utorrent... stout jongetje:P... geeft niet hoor;p (Heb zelf namelijk ook utorrent)

Comment

Torrents zijn niet altijd illegaal, er zijn voldoende legale downloads te vinden. Ik heb ook uTorrent, maar dat is gewoon voor mijn studie.

En daarnaast hoor je gewoon je muziek en software te kopen. We verdienen immers allemaal genoeg hier in Nederland.

Comment

Je ziet ook spotify, En ik betaal daar 10 euro per maand voor (a)

Comment

Working...
                  X