Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nieuw setje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Oke ja dat is zat:)

Nog even voor de zekerheid dit gaat allemaal 100% werken ?:P lijkt me wel maar ik vraag het maar even voor de zekerheid
    Last edited by chris2140; Tuesday-05-10-2010, 21:57.

Comment

Als jij gewoon een goede PC hebt en niet klakkeloos alles installeert wat je op het internet tegenkomt wel.

Comment

http://www.bax-shop.nl/microfoon/sig...t-details.html

Die kabels zijn goed genoeg gebruik ze ook altijd nooit problemen mee.

Comment

oké maar dit staat er:

Voorraadstatus: In bestelling bij fabrikant.
          Wordt verwacht over 3 weken.

Dus dat duurd me even te lang:P
          En ik koop 1 keer die kabels en daar doe ik als het aan mij ligt me hele leven mee :P

Waar zit trouwens de levenslange garantie op? De kabel zelf of ook met de connectors?

Comment

Op de REF-serie krijg je gewoon levenslange garantie. Misschien dat garantie een issue kan worden als je die kabel vastknoopt aan een muur en aan de trekhaak van je auto en dan wegrijdt, maar bij normale on-the-road-omstandigheden moeten ze gewoon heel blijven.

Comment

hahaha :-P

Nou dat ga ik er in iedergeval niet mee doen:P

Comment

Ik heb alles binnen een super setje, maar ze staan nu op me tafel en me tafel trilt nogal dus ik ben van plan om er toch nog 2 speakers stands bij te kopen.

Ik dacht zelf aan de Quiklok Quiklok

Staat deze standaard stevig op een tapijten grond?
                En de kabelklemmen schijnen nogal ruim te zijn. Zijn die ook te ruim voor me Procab ref serie kabel?

Groeten

Comment

Je krijgt er floor spikes bij, waardoor het gewicht gecentreerd wordt op drie kleine puntjes die in je vloer 'prikken'. Dan zullen ze perfect stabiel staan.

Wat betreft de kabels, dit moet wel lukken denk ik, ik ga er vanuit dat je, als je er XLR naar legt, ook nog 230V moet bijleggen. ;)

Comment

Working...
                  X