Announcement

Collapse
No announcement yet.

Storing

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Storing

Beste,

ik heb nu een acer aspire, 4GB Ram en 640GB harde schijf.
    Als ik via mijn hercules RMX afspeel krijg ik storingen als ik wil gaan mixen met mijn paneel. Pak dat ik via ITunes afspeellijst laat gaan verloopt alles goed.
    Kan dit liggen aan het feit dat ik geen geluidskaart heb?

Groeten Jens.

Verklaar de storingen iets nader, je probleemomschrijving is nogal algemeen ;). Gaat je laptop fluiten, klappert hij hard open en dicht of is het geluid aan het stotteren misschien?

Comment

Kan misschien (ook) aan je software liggen?
      Welke software gebruik je normaal bij je Hercules RMX?

Comment

Gebruik je de illegaal Virtual Dj?

Comment

Het gaat hier over stotterend geluid.
          Ik heb de gratis LE versie die er bij zat

Comment

Download Asio4All (even googlen, volgens mij www.asio4all.com) en selecteer die als geluidskaart in je instellingen. Dan zie je rechtsonderaan in je traybar een icoontje staan, als je daar op klikt heb je een grote 'latency buffer' schuif. Die even wat hoger zetten en problem solved.

De reden dat het stottert is simpelweg doordat je PC te snel moet rekenen, sneller dan dat die aankan.

Comment

Heb probleem reeds gevonden.
              De LE versie hapert gebruik je de PRO heb je er niet van last meer van

Comment

Onzin. Dan heb je gewoon een instelling in de LE versie verkeerd gezet en heb je die in de PRO versie (nog) niet gewijzigd. Zeer hoogstwaarschijnlijk de latency buffer.

Comment

Working...
                X