Announcement

Collapse
No announcement yet.

problemen installeren mobile pre usb m-audio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• problemen installeren mobile pre usb m-audio

hallo
    ik heb problemen met het installeren van mn mobile pre usb van maudio. ik heb al gekeken op de site van m-audio voor update software, maar dat mag niet baten. ik krijg de foutmelding: ''ŭour computer's operating system is not supported for use with the mobile pre at this time ''

heeft iemand enig idee wat dat kan zijn ?
    ik kom er niet uit.

alvast bedankt

niels

Heb je wel eerst de software geïnstalleerd, en daarná pas het apparaat aangesloten? (Of wanneer de setup er om vroeg?)

Comment

jazeker. ik heb eerst de software geinstalleerd, maar tijdens t opstarten al blokkeert de verdere installatie. op de m-audio site heb ik 32 bit vista gedownload, geinstalleerd dat ging zonder problemen, weer opnieuw de cd proberen om te installeren, maar steeds dezelfde foutmelding.

er verschijnt wel op de menubalk onderin het icoon van de interface, als ik die aanklik dan zie ik de de geluidsmeters, sample rates etc, maar er staat rechts boven in 'not connected' als ik de interface aansluit veranderd er niets.

Comment

Helaas ken ik het apparaat verder niet, maar het probleem met aansluiten voor de installatie heeft plaatsgevonden is vaak de boosdoener. Maar zoals je al aangeeft is dit niet het geval geweest en ben ik bang dat ik je verder niet kan helpen. Wellicht één van de anderen?

Comment

ik hoop het van harte. anders heb ik de interface voor niks gekocht
          bedankt voor je reactie iig

groet / niels

Comment

Lijkt me een hardware storing. Genoeg geheugen in je PC en dergelijke?

Comment

Ben het met Robert eens. Als ik je foutmelding zo lees lijkt het aan de capaciteit en de functionaliteit van je computer te liggen..

Comment

@ Nelis:

Ist nog gelukt om dit werkende te krijgen?

Comment

Working...
                X