Announcement

Collapse
No announcement yet.

Usb controllers.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Usb controllers.

mijn eigen vak en toch nieuw voor me.... (ik ben een noob)

Omdat ik in mijn nieuwe studio die ik nu aan het opbouwen ben het oude met het nieuwe wil verenigen heb ik een aantal vragen over het nieuwe. Usb controllers.

Een stuk of wat weken terug heb ik hier een Oxygen 49 usb keyboard gekocht. Nu heb ik een aantal andere interessante dingen gezien zoals de Korg Nanopad en de Korg Nanokontrol. Mag ik dit straffeloos tegelijkertijd gebruiken? of komt dan de hele aansturing binnen de software in de pc in de war?

Kan best, aangezien je software meestal ze op aparte MIDI kanalen zet. Let wel op dat veel MIDI controllers busgevoed zijn en dus niet met een USB hub of verlengkabel overweg kunnen.

Comment

De pc is verde rleeg en wordt speciaal voor muziek opgeboud. waarschijnlijk kan ik dan wel 2 of 3 pci usb kaarten monteren met 4 usb poorten per stuk.

Comment

Kan, een powered hub werkt in principe ook, maar een PCI(e) kaart is aan te raden vanwege de hogere bandbreedte.

Comment

Bestelt.

Wat kan een nacht lang duren........... (of, wat is de mensch ongeduldig)(of wat ben IK ongeduldig)(het is dat het hier regend anders kwam ik het vanavond nog op de fiets halen)

Comment

Working...
          X