Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bugs met Windows XP?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bugs met Windows XP?

Ik wil binnenkort een lichteffect gaan kopen, (incl. lamp +- 100 euro)
    Maar wat is nou een goede keus voor een beginnende DJ ??

Mocht er iemand een idee hebben, Ik heb in iedergeval een skytronic dealer in de buurt, maar die hebben ook wel andere merken.

Wandelsport I Kamperen I Hengelsport I Outdoor Kleding I Army I 2 Jaar Garantie I 60 Dagen Retourrecht | BD Store Middelburg

Wat info zou handig zijn, er is nogal veel keus :D

Wat wil je er mee doen?

In je kamer hangen, met discos gebruiken (dan is 1 lampie wel wat weining :wink: )

Zeg het is :P

Comment

Ik draai opzich nog niet zo heel veel, eigenlijk alleen wat feestjes.

Maar ik wil nu zo langzamerhand ook beginnen met het wat grotere werk, tenminste groot vanuit mijn positie dan :lol:

Dus ik wil ook beginnen om wat discolichten aan te schaffen en k heb niet echt geld voor meer dan één lamp op de korte termijn, dus daarom maar gewoon een beginnetje.

En ik koop het niet om in m'n kamer te hangen, ik wil dus niet van die home-discolichten, waar je amper je eigen kamer mee verlicht krijgt :D maar een een beetje beter.

(en ik zet hem ook nog wel in mijn kamer, maar dat is bijzaak :twisted: :twisted: )

Comment

koop zo'n zig zag

ziet eruit als een paddestoel met 2x300 wat lampje wekt super veel power op pak je de hele zaal kost je mag 70 euro inc

Comment

Bedoel je een van deze??

This website is for sale! finevideoclub.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, finevideoclub.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Comment

Deze is ook wel leuk:

Merk is alleen wat minder...

Comment

Ik heb nog eens verder gekeken op skytronic.com, en daar heb ik deze gevonden, ook niet zo vreselijk duur en ziet er wel leuk uit.

Wat vinden jullie hiervan, is dit misschien iets, of ...

Die new comet zegt me niet zoveel eigenlijk, ik weet niet, zal ik ook nog eens wat beter naar kijken.

Comment

nee aub geen schemerlamp!!!!

2x300 watt lekker fel

Comment

Originally posted by marcello
                  koop zo'n zig zag

ziet eruit als een paddestoel met 2x300 wat lampje wekt super veel power op pak je de hele zaal kost je mag 70 euro inc
                  sterker nog 46.00 euro

Comment

Kijk ook eens hier: http://www.bax-shop.nl/bax-shop.nl/b.../list.asp?c=31

Staan reviews en alles bij...

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                      Dat moet ik maar is ff met me ouders gaan overleggen :wink:

Ik kan zelf ook nog wel wat licht gebruiken :D

Comment

Ja ik ook! Intressant topic ;)

Comment

Goeie site !!:!::!: 46 eurie !!! Kan ik er gelijk twee kopen :D:D

Wat is de beste manier om te betalen :?: Gewoon aan de postbode :?:

{toevoeging}

Deze ziet er ook wel lollig uit, maar die mushrooms zijn goedkoper, dus jammer dan :!: :D

Comment

Neem idd iets van voldoende vermogen. Minstens 200 watt, liefst 250/300.

En iets wat "opzwepend" werkt. Dus geen moonflower of iets dergelijks. Neem liever een mushroom (aka zigzag of vertigo) of een double/triple derby, tricorno, etc...

Ow ja, liever niets met spiegels, tenzij je je budget flink wat kunt opschroeven. Want bij dat goedkope spul (< 150 euro) gaat dat snel kapot tenzij je een fatsoenlijke flightcase eromheen doet tijdens transport. Flightcase gaat dan alleen duurder worden dan de lamp zelf :lol:

Comment

Inmiddels heb ik die mushroom besteld en heb m dinsdag binnen... :D

@ Nbeat: zondra ik m binnen heb zal ik je zeggen hoe die mij bevalt :wink:

Comment

Working...
                              X