Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bugs met Windows XP?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ga er zo ook een bestellen :D

@Nbeat: Ik ook ;)

Comment

Ik heb er net ook twee besteld (ze zullen blij zijn daar, een heel aantal op een dag :D:D)

Ik ben benieuwd, ik kan niet wachten tot het dinsdag is :D

Nu hopen dat ze niet al te vroeg komen, anders moet ik naar het postkantoor :D:D maar ja dat is ook niet zo'n probleem

Comment

Ik heb deze showtec in gebruik: http://www.finevideoclub.nl/contents/nl/d287.html

Ze bevallen goed en worden alleen erg warm waardoor ik al 1x een defect aan de motor heb gehad, verder geven ze veel licht !
        succes met bestellen

Comment

Ik heb hem nog niet besteld... Kees heeft me op andere ideeën gebracht.

Ik ga eerst een schakel paneeltje aanschaffen. Is niet zo duur 40 euro ofzo.

Comment

schakel paneeltje :?: :?:

Comment

Ja, dat is een paneeltje waarbij je je lichten op afstand uit kan doen. Je doet de stekkers onderin het apparaat en bovenop zitten aan/uit knoppen.

Zoiets als deze: http://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=154.008

Comment

ah ok, zo'n ding. :idea: :idea:

Doe ik misschien ook nog wel eens, maar ik hou het nu maar gewoon op stekkerdozen met schakelaars.

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                  Ja, dat is een paneeltje waarbij je je lichten op afstand uit kan doen. Je doet de stekkers onderin het apparaat en bovenop zitten aan/uit knoppen.

Zoiets als deze: http://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=154.008

Of zowiets?
                  This website is for sale! finevideoclub.nl is your first and best source for all of the information you’re looking for. From general topics to more of what you would expect to find here, finevideoclub.nl has it all. We hope you find what you are searching for!

Comment

Ja die ook ;)

Ik zelf zal dan voor een van die gaan want skytronic.... :(

Comment

Jah, Thanks to me :lol: LOL

Comment

Originally posted by DJCASE
                        Jah, Thanks to me :lol: LOL
                        Ja, helemaal! nog bedankt ;)

Comment

Ik ben benieuwd of dat handig werkt. Misschien koop ik er dan ook wel een :!: :D:D

Comment

Originally posted by NBeat
                            Ik ben benieuwd of dat handig werkt. Misschien koop ik er dan ook wel een :!: :D:D
                            Ik kan je garanderen dat dit handig is, zeker als je verschillende lichten hebt!

Anders zit je de hele tijd met stekkers te kl*ten :? Niet echt handig ofzo...

Comment

Jij hebt dat ding toch zelf gemaakt? Wat kosten het bij jou uiteindelijk?

Comment

Originally posted by DJCASE
                                Originally posted by NBeat
                                Ik kan je garanderen dat dit handig is, zeker als je verschillende lichten hebt!

Anders zit je de hele tijd met stekkers te kl*ten :? Niet echt handig ofzo...
                                Ik werk nu gewoon met een hele rij stekkerdozen met schakelaars naast elkaar, dat gaat ook wel, maar t ziet er niet uit :lol:

Comment

Working...
                                X