Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bugs met Windows XP?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik werk heel makkelijk...

Trek gewoon de stekker eruit! :wink:

Comment

Hebben jullie daar allemaal tijd voor tijdens je set? :D

Comment

Ik wel ;)

Meestal draai ik gewoon de plaatjes van het begin tot het eind en daarna gewoon een fade dan heb ik wel tijd Maar als ik druk bezig ben dan niet.

Comment

Ik ben nu (pas) een beetje gekomen bij het beatmatchen, dus ja, daar heb/had ik tijd voor :D:D

De stekker eruit trekken is ook niet zo'n probleem, maar d'r in, dat duurt weer wat langer :D:D maar jah, doet er ook niet toe

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
            Ja die ook ;)

Ik zelf zal dan voor een van die gaan want skytronic.... :(
            voor een schakelpaneeltje, ik zou me niet zo druk maken als ik wat minder te besteden had. Kijk als je er geld voor hebt kan je beter een ander merk kiezen(bied je wat meer zekerheid) maar kan prima hoor.
            :-)

Comment

Mensen koop of maak een schakelpaneel en stop met dat gekloot met stekkers :!:

En we dwalen weereens af...zullen we maar weer BACK 2 TOPIC??

Comment

Originally posted by DJCASE
                zullen we maar weer BACK 2 TOPIC??
                Dit hoort toch in dit topic lichteffecten en lichtsturing. Kan prima ;)

Comment

Goed, ik wil alles binnenkort met DMX512 gaan doen, eventueel met een zelfbouwgadget via de PC of een Behringer Eurolite tafel... Om nou van die derby's en zo te gaan kopen schiet voor mij niet echt op. Of ik moet er dan een switchpack tussen knopen. Scans en zo, da's veel leuker maar dan praat je ook over 2 x zoveel euri + stuureenheid ;)

Comment

euh...het ging hier toch echt om de beginner hoor :wink:

Ik zou het liefst ook meteen DMX kopen alleen daar heb ik ten 1e niet genoeg plek voor en ten 2e ik draai nu alleen nog maar in huiskamers e.d. dus dan is DMX wat overdreven :P

Comment

Originally posted by Stoney3K
                      Goed, ik wil alles binnenkort met DMX512 gaan doen, eventueel met een zelfbouwgadget via de PC of een Behringer Eurolite tafel... Om nou van die derby's en zo te gaan kopen schiet voor mij niet echt op. Of ik moet er dan een switchpack tussen knopen. Scans en zo, da's veel leuker maar dan praat je ook over 2 x zoveel euri + stuureenheid ;)
                      Kijk hier eens...

Comment

Originally posted by drive-in apollo DJ Wessel
                        Originally posted by Stoney3K
                        Kijk hier eens...
                        Ik mis de klikbaarheid van het woordje 'hier'... :P

Mahgoed, als beginner is een tweetal derby's altijd goed te doen. Parren en zo heb je op een gegeven moment wel nodig, maar meestal doe je dat eerst met analoge dimmertafeltjes (van die bakjes met 4 schuifjes en een lichtorgel) en kun je later altijd overstappen op DMX.

Maar ik zeg je: heb je eenmaal met DMX gedraaid wil je echt nix anders meer ;)

Comment

Ik heb inmiddels die mushroom binnen :D

Wat een TOP ding zeg :D

:!: Ik kan hem aan iedere beginner aanraden :!:

Comment

Ik zou hem ook binnen hebben gehad, tenminste als ik thuis was :( maar jah, ze proberen het morgen nog een keer, maar dan is er waarschijnlijk weer niemand thuis...

Naja, dan maar afhalen op t postkantoor :D

In iedergeval blij te horen dat ie goed is :D:D

Comment

Nog ff een vraaje over zo'n controller.

Flash knoppen zijn die handig en gebruik je ze ook vaak?

Comment

Ik heb er zelf (nog) geen, dus mensen die er wel een hebben, verbeter me als het nodig is, maar ik denk dat dat ligt aan:

- Of je vaak zelf flitsen wil maken (aan/uit/aan/uit/aan/uit ofzoiets)
                                - Of je gewone lichten op je controller aansluit, (zoals par cans - al denk ik dat je die eerder op een ander ding aansluit)

Nogmaals, dit is alleen hoe ik DENK dat het zit, uit ervaring met wat minder goed spul en alleen stekkerdozen met schakelaars. Dus heb ik het mis, verbeter me dan :!:

Comment

Working...
                                X