Announcement

Collapse
No announcement yet.

iPod als midi controller?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Lijkt me duidelijke taal. http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?dnssd

Comment

Mij niet.?!:( Wat moet ik met die link? Ik krijg een scan, die vind fouten waarvan hij er maar 15 kan oplossen, anders moet je hem kopen?! Het werkt dus nog steeds niet...:( Hij mist de file nog steeds...:(

Edit: Sorry, het staat er een beetje bot...

Comment

Daar kun je gewoon die DLL downloaden.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
          Mij niet.?!:( Wat moet ik met die link? Ik krijg een scan, die vind fouten waarvan hij er maar 15 kan oplossen, anders moet je hem kopen?! Het werkt dus nog steeds niet...:( Hij mist de file nog steeds...:(
          Je hebt toch niet serieus op die ongelofelijk grote google ads neppe 'download' knop gedrukt en je PC een nepscan laten uitvoeren?

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Je hebt toch niet serieus op die ongelofelijk grote google ads neppe 'download' knop gedrukt en je PC een nepscan laten uitvoeren?
            Gefeliciteerd! U heeft vijf nieuwe malware!

Comment

Ik heb op de eerste in de tekst geklikt...Fout zeker? Zo ja, welke moet ik dan hebben?

Comment

Sorry, maar als je dit al niet lukt gaat het gebruik van een iPod als MIDI controller al helemaal niet lukken.

Comment

Wat een vertrouwen, ik vraag trouwens alleen maar om een link. Midi gaat me hopelijk zelf wel
                  lukken.

Comment

Download dnssd.dll free! Fix DLL missing error. Solve it yourself or get help using DLL‑files.com Client to fix DLL error automatically.

Dit is de rechtstreekse link. Bestand uitpakken, en ik vermoed het DLL bestand in de folder van de applicatie zetten. (ergens in je Program Files folder vemoed ik).

@Patrick, zoals de meeste weten ben jij op dit forum een van de experts. Is het nu nodig om mensen met beperkte kennis zo te behandelen? Je zit zelf altijd te kankeren op "kinderachtig gedrag" op dit forum, maar je kan er zelf ook wel wat van.

Comment

Originally posted by Vandaalius View Post
                      http://www.dll-files.com/dnssd.zip?0VLgW0VFfT

Dit is de rechtstreekse link. Bestand uitpakken, en ik vermoed het DLL bestand in de folder van de applicatie zetten. (ergens in je Program Files folder vemoed ik).

@Patrick, zoals de meeste weten ben jij op dit forum een van de experts. Is het nu nodig om mensen met beperkte kennis zo te behandelen? Je zit zelf altijd te kankeren op "kinderachtig gedrag" op dit forum, maar je kan er zelf ook wel wat van.
                      Ik zeg gewoon waar het op staat. Als je al geen DLL file kan downloaden dan gaat een ad hoc WiFi verbinding opzetten voor TouchOSC ook niet lukken. Weet je tenminste waar je aan toe bent.

Comment

http://www.dll-files.com/dnssd.zip?0VLgW0VFfT

Thanks, hier heb ik tenminste wat aan.:)

Comment

Krijg je nu nog de foutmelding?

Comment

Ik heb het nog niet geprobeerd; ik zit niet op m'n pc.

Comment

Het werkt, nu alleen nog verder mappen.

@ Patrick: bedankt hé, ook voor het vertrouwen.:|

@ Vandaalius: Bedankt voor de link en het advies/handleiding.:)

Comment

Itm dj werkt inmiddels, touch osc niet.:( Weet iemand hoe je dat werkend krijgt met pure data en midi yoke?

Comment

Working...
                                X