Announcement

Collapse
No announcement yet.

*help* welke boxen set moet ik nemen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

je kan tweedehans kopen maar je weet niet wat er mee gedaan is. Kwa belasting dan ect. En als je nieuw koopt kan je er altijd mee teurg mocht er iets mee wezen.

Comment

Originally posted by Dj-Walter View Post
      je kan tweedehans kopen maar je weet niet wat er mee gedaan is. Kwa belasting dan ect. En als je nieuw koopt kan je er altijd mee teurg mocht er iets mee wezen.
      jaa dat is ook zo ja!

Comment

schema voor de kabels ( -> = kabel)

L main out op je mixer -> L subwoofer input -> L subwoofer output -> L speaker
        R main out op je mixer -> R subwoofer input -> R subwoofer output -> R speaker
        Last edited by malstrommusic; Saturday-08-01-2011, 03:33.

Comment

Originally posted by malstrommusic View Post
          schema voor de kabels ( -> = kabel)

L main out op je mixer -> L subwoofer input -> L subwoofer output -> L speaker
          R main out op je mixer -> R subwoofer input -> R subwoofer output -> R speaker
          maar ik neem geen subwoofer,
          welke kabels moet ik dan precies nemen?
          voor deze speakers,
          Dit MS 20 systeem wordt vooral ingezet voor eenvoudige toepassingen en wordt gebruikt door mensen die net beginnen met het vak en een setje leuke monitoren zoeken. Bij deze heeft u die gevonden!

Comment

Daar kun je gewoon deze kabel voor gebruiken. De grote pluggen (jack) gaan in de master output van je mixer, de kleinere pluggen (rca/tulp) gaan in de luidsprekers.

Comment

Originally posted by Rick View Post
              Daar kun je gewoon deze kabel voor gebruiken. De grote pluggen (jack) gaan in de master output van je mixer, de kleinere pluggen (rca/tulp) gaan in de luidsprekers.
              maar dan kan ik toch maar 1 aansluiten??

Comment

en dan nog een jack 6.3-jack6.3 voor de 2 speakers te linken of zit die er al bij?

er zit 1 versterker in 1 box die zowel L als R aanstuurt

daarom bovenstaande kabel en die van Rick

Comment

en dan nog een jack 6.3-jack6.3 voor de 2 speakers te linken of zit die er al bij?

ik weet niet of die der bij zit?
                  maar bedankt voor de goede uitleg van jullie!

Comment

en volgens mij moet ik een jack 3.5 - jack 3.5?

Comment

Ik zal de woorden even vertalen in een van mijn meesterlijke paint-brouwsels. ;) Vaak is het dan iets duidelijker en beter te begrijpen:

Uitleg er bij:
                      - Het MS20 systeem heeft een ingebouwde versterker. Echter, die versterker zit in één van de luidsprekers ingebouwd. Je kunt het vergelijken met een soort stereo-installatie, maar dan zit de stereo zelf ingebouwd in één van de boxen.
                      De versterker geeft sowieso vermogen af aan de luidspreker waar hij in zit, daar is binnenin al bekabeling voor aangelegd.
                      De andere luidspreker moet dan nog worden aangesloten aan de versterker in de eerste luidspreker, dat gebeurt door middel van de bijgeleverde kabel. Die is in mijn schema oranje gekleurd.

Hopelijk maakt dit het al ietsje duidelijker.

Comment

Originally posted by Rick View Post
                        Ik zal de woorden even vertalen in een van mijn meesterlijke paint-brouwsels. ;) Vaak is het dan iets duidelijker en beter te begrijpen:

Uitleg er bij:
                        - Het MS20 systeem heeft een ingebouwde versterker. Echter, die versterker zit in één van de luidsprekers ingebouwd. Je kunt het vergelijken met een soort stereo-installatie, maar dan zit de stereo zelf ingebouwd in één van de boxen.
                        De versterker geeft sowieso vermogen af aan de luidspreker waar hij in zit, daar is binnenin al bekabeling voor aangelegd.
                        De andere luidspreker moet dan nog worden aangesloten aan de versterker in de eerste luidspreker, dat gebeurt door middel van de bijgeleverde kabel. Die is in mijn schema oranje gekleurd.

Hopelijk maakt dit het al ietsje duidelijker.
                        dat wilde ik graag zien :)
                        dus dat oranje kabeltje zit erbij!
                        en die andere kabel heb ik hier thuis nog liggen!
                        dus het enige wat ik moet doen is het bestellen :)
                        harstikke bedankt!

Comment

Working...
                        X