Announcement

Collapse
No announcement yet.

Teenage Engineering OP-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Teenage Engineering OP-1

Hoe cool is dit ding, de TE OP1.

Finally. After more than two years of development the OP-1 is now ready for production.
    Due to initial limited supply we now accept reservations.
    Manufacturing, assembly and shipping will be eight weeks.

OP-1 is unfortunately sold out.
    The OP-1 is here - was available for pre-order and sold out instantly. And watching this demo from NAMM 2011 you can see why. I want one and quite probably you do too.

Dat lijkt verdomd veel op dat ding van die Zweedse herrie mafia en na het zien van een filmpje op Youtube zou ik zeggen dat het hem ook is.

Comment

Heb je geen ene reet aan. Heb de demofilmpjes ook gezien. Het ding klinkt nergens naar en qua toetsen kun je nog beter een Korg nanoKey gebruiken.

't Is gewoon speelgoed, en voor 799 euro weet ik veel leuker speelgoed te bedenken.

Comment

Originally posted by ooto-drive-in View Post
        Dat lijkt verdomd veel op dat ding van die Zweedse herrie mafia en na het zien van een filmpje op Youtube zou ik zeggen dat het hem ook is.
        Is dezelfde ja, maar voor het maken van One is de Native Instruments FM8 gebruikt

Comment

Originally posted by Patrick View Post
          Is dezelfde ja, maar voor het maken van One is de Native Instruments FM8 gebruikt
          het is toch met een kick gemaakt?

maar wat is die fm8 (heb een demo ervan) een moeilijke synth zeg...:oops:

Comment

Valt wel mee, moet je Massive eens proberen. Voor de eckte eckte eindbaas.

Comment

Originally posted by Patrick View Post
              Valt wel mee, moet je Massive eens proberen. Voor de eckte eckte eindbaas.
              Idd massive is dodelijk voor dubstepbassen enz.
              maar persoonlijk vind in sylenth1 de beste voor het geld (150 euro ofzo) en er komt een heel dik geluid uit..
              es2 komt daarna!

maar back on topic:
              dat bedrijf zou toch wel SHM betaalt hebben om dat ding in de clip te gebruiken?

Comment

Laat me raden. Die mensen die er bij staan (en commentaar leveren) horen bij dat bedrijf.
                Dat beloofd weer geweldig muziek in de toekomst.
                Voor 20 euro heb je een echt analoog ding:

Comment

voor die 800 euro kan je ook al bijna een virus polar kopen, of een dave smith (BEESTELIJK GELUID VOOR HET GELD)
                  dus ik verwacht dat de mensen die het kopen het alleen maar doen om te laten zien dat ze het zelfde ding hebben als SHM in hun one gebruiken,,

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
                    Laat me raden. Die mensen die er bij staan (en commentaar leveren) horen bij dat bedrijf.
                    Dat beloofd weer geweldig muziek in de toekomst.
                    Voor 20 euro heb je een echt analoog ding:
                    http://www.spelendwijzer.nl/shop/pop...lantoys&area=C
                    Want dat gebeurt bij andere fabrikanten natuurlijk nooit.

Comment

Working...
                    X