Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnende producer

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnende producer

Ik ben al een tijdje met FL studio bezig met produceren. Nu wil ik het een beetje serieuzer aan gaan pakken en dus ook wat gear aanschaffen.
    Het liefste een alles in 1 keyboard, dus met drumpads en faders etc.
    Budget: 350-400 E

Heeft iemand suggesties??

De scheidslijn tussen MIDI controller en piano is met de komst van de Axiom 49 Pro weer een stukje kleiner geworden. De ‘feeling’ van deze USB MIDI controller is sterk verbeterd ten opzichte van de originele versie.

Valt net iets buiten je budget, de 25 keys valt wel binnen je budget maar ik denk dat als je echt serieus iets wil gaan doen 49 wel gewenst is.

Midi keyboard met 49 toetsen, 12 druk- en snelheid gevoelige pads en acht toewijsbare knoppen en faders. Het gereedschap voor de serieuze producer of live artiest. Geniet van het ultieme producer gevoel met deze MPK49.

Deze valt wel binnen je budget.

Denk dat een van deze twee je beste keus is.

Zoek wat reviews van deze twee op en kijk welke het beste bij je past.

Comment

Bedankt voor je reactie, werken deze 2 ook met FL studio?

Comment

M-Audio Axiom 49 of de iets goedkopere Oxygen 49 serie. 25-toets is te weinig als primair keyboard, 61 is vaak te groot voor de meeste projectstudio's. Raad ik ALTIJD aan als starterkeyboard. De MPK 49 hiervoor genoemd is ook een prima keuze maar ik ben simpelweg geen AKAI fan. Weet ook niet waarom.

Alle keyboards waar MIDI danwel het woordje USB ook maar ergens in de tekst staat, werken met FL Studio

Comment

Working...
        X