Announcement

Collapse
No announcement yet.

Philips digital world series f8 563

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Philips digital world series f8 563

Beste bax-shop forum leden,
    ik krijg van een familielid 2 boxen (Philips digital world series f8 563) ze zijn al aan de oude kant, maar ze zijn nog in hele goede staat!
    ik heb er geen kabels bij of iets anders?
    wat moet ik der precies bij kopen om ze aan te kunnen sluiten op me mengpaneel (Behringer Xenyx1204FX)?
    het hoeft niet het duurste en het beste te zijn! alleen dat het werkt!
    alvast bedankt,
    Jordi

Behringer A500 als versterker, met 2x dit kabeltje en dan kun je zelf wat speakerdraad uitzoeken. :)

Kan namelijk nergens wat over die luidsprekers vinden, vermoed dat ze met een zwart en rood klemmetje worden aangesloten.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Behringer A500 als versterker, met 2x dit kabeltje en dan kun je zelf wat speakerdraad uitzoeken. :)

Kan namelijk nergens wat over die luidsprekers vinden, vermoed dat ze met een zwart en rood klemmetje worden aangesloten.
      Jaa ik kon der ook niks over vinden?
      Jaa ze worden aangesloten met een zwart & rood klemmetje!
      bedankt!

Comment

Originally posted by Rick View Post

ik heb nog een vraagje!
        is dat de goedkoopste versterker?

Comment

Je kunt ze vast wel goedkoper vinden. Maar of je dan ook de prestaties er van hebt (vrij veel vermogen, beter teveel dan te weinig) en of hij dan ook zo stil is (deze heeft geen ventilatoren!), is maar de vraag. ;)

Comment

Working...
          X