Announcement

Collapse
No announcement yet.

beats snelheids vragen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• beats snelheids vragen.

stel ik heb een stuk muziek van 150 beats.
    en als ik dat opsla en een tweede stuk muziek maak van bijvoorbeeld 100 beats en dat later achter elkaar zet.
    in fl studio hebben de stukken muziek dan invloed op het dan aangegeven beats van bijvoorbeeld 128 beats.????
    dat dan het stuk van 150 beats minder beats afspeelt en het stuk van 100 beats sneller afspeelt.????????????????

groetjes dj donkey kong.

Ik heb geen idee wat je nu eigenlijk bedoelt, maar audio wordt afzonderlijk van elkaar getimewarped.

Comment

dat wou ik weten tnx.

ik bedoelde of de snelheid veranderde als je meedere stukken muziek van verschillende snelheiden achter elkaar zet.

Comment

nee in flstudio niet ableton wel

Comment

Originally posted by djwildfox View Post
          ableton wel
          Onzin, dat kun je helemaal zelf bepalen.

Comment

Originally posted by Patrick Godschalk View Post
            Onzin, dat kun je helemaal zelf bepalen.
            het kan wel in fl niet

Comment

nog een paar vraagjes. over fl studio.

hoe kan ik bijvoorbeeld van een kick de echo instellen???. zodat die beat een echo krijgt???.

hoe kan ik mijn patern lijst draaien met mijn playlist. zoals hij dat gedaan heeft.??? http://www.youtube.com/watch?v=rIU_KINaIJ8 hij heeft de track list onder en de patern lijst boven.

zijn er ook andere mogelijkheden om een volume patern te maken zodat. in het beging van het liedje tog de muziek van zacht naar harder gaat. (ik kan geen playlist gebruiken omdat ik fruity editie heb.)????

groetjes dj donkey kong.

Comment

heeft iemand nog idee,en???

Comment

Originally posted by donkey kong View Post
                  nog een paar vraagjes. over fl studio.

hoe kan ik bijvoorbeeld van een kick de echo instellen???. zodat die beat een echo krijgt???.

hoe kan ik mijn patern lijst draaien met mijn playlist. zoals hij dat gedaan heeft.??? http://www.youtube.com/watch?v=rIU_KINaIJ8 hij heeft de track list onder en de patern lijst boven.

opgelost met rechtermuisknop op de volume van beat en dan op id events.

groetjes dj donkey kong.
                  heeft iemand nog antwoorden op mijn vragen??? dank u wel. voor u tijd.

Comment

Kick patern op 1 van je mixer kanalen zetten, effect kiezen. delay bank or something.

Patern lijst draaien met mijn playlist, geen idee. Ik denk maar zo, boeieeee. Of je nou boven of beneden ziet maakt niks uit.

Comment

Working...
                    X