Announcement

Collapse
No announcement yet.

frostwire legaal???????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• frostwire legaal???????

is downloaden vanaf frostwire legaal of iligaal??????

Downloaden van muziek is legaal wanneer je het gebruikt voor privé dingen. Wanneer er al meerdere mensen mee luisteren is het illegaal.

Let a.u.b. ook even schrijfwijze.

Comment

oke dus ik kan beter via itunes mijn muziek kopen???

Comment

Inderdaad, dan is het legaal en je hebt goede kwaliteit nummers. Ga je deze nummers openbaar maken? (draaien op feestjes ect.) Dan moeten hier rechten voor worden betaald.

Comment

is wel de boedeling in de toekomst. om het ook voor feesten te gebruiken. dus dan moet ik via itunes kopen want dan is frostwire ilegaal.
          Last edited by donkey kong; Saturday-26-02-2011, 21:54.

Comment

denken jullie nou werkelijk dat als je een feestje geeft je risico loopt op controle of je muziek wel legaal isXD? sjongejonge kan je je geld beter uitgeven aan iets anders;)

Comment

Originally posted by matzzz95 View Post
              denken jullie nou werkelijk dat als je een feestje geeft je risico loopt op controle of je muziek wel legaal isXD? sjongejonge kan je je geld beter uitgeven aan iets anders;)
              Dat zeg je nu wel, maar wanneer je "genaaid" wordt dan denk je er heel anders over.. Niet dat het mij een keer overkomen is.

Comment

dan krijg je nu vast karma. hahahaha.:D

koop gewoon je muziek en vereken het in je totaal prijs. hoe meer feesten hoe goedkoper.

Comment

ik snap dat wanneer je echt grote feesten gaat draaien dat nodig is, maar betrapt worden met een drive-in showtje....nee!

Comment

Originally posted by matzzz95 View Post
                    ik snap dat wanneer je echt grote feesten gaat draaien dat nodig is, maar betrapt worden met een drive-in showtje....nee!
                    Als jij daar persoonlijk op wilt gokken met je eigen installatie en eigen verantwoordelijkheid, geen enkel probleem. Niemand die je tegenhoudt om dat te doen.

Anderen adviseren om hetzelfde risico te nemen, dat is een heel ander verhaal en dat willen we dan ook niet zien. Zeker wanneer de consequenties hiervoor niet bekend zijn bij de persoon die je aan het overhalen bent. Reken er maar op dat áls ze je te pakken hebben, ze je ook gelijk góed te pakken hebben.

Long story short; Dit advies NIET meer geven aan mensen op dit forum.

Is de pakkans dan zo groot? Nee. Is er een mogelijkheid dat het gebeurt? Ja. Is het verstandig om je zaken gewoon netjes in orde te hebben? Ja.

Sterker nog, ik heb ooit eens een verhaal gehoord van de lokale kapsalon. Die ging stoppen en had de Buma opgezegd (radio in de kapsalon). En ja hoor, die kwamen even kijken of de radio ook wel serieus uit stond.

Op het moment dat jij op een openbaar schoolfeest, dorpsfeest of buurtfeest buiten gevraagd wordt te draaien. Als er affiches verspreid worden met jouw naam er op, kunnen ze altijd even langskomen om te kijken.

Comment

ach rick voor de boete kan je heel veel muziek kopen. dus hij zal het dan nog wel merken. (rick waar kan ik het beste remixen en spinning records plaatjes kopen??? itunes maar die heeft niet alles???.)

Comment

Dance-tunes, beatport?

Comment

best duur dance tunes. dan is itunes goedkoper. eerst daar maar eens kijken.

Comment

Het is Spinnin' Records btw(A), Dance-Tunes is even duur als itunes

Comment

Originally posted by BCDrivein View Post
                              Let a.u.b. ook even schrijfwijze.
                              Om hier op terug te komen mag je zelf ook opletten :)

Comment

Working...
                              X