Announcement

Collapse
No announcement yet.

DJ software

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • DJ software

    Hallo,

    Ik heb pas de American audio DP2 aangeschaft bij bax, daarbij kreeg ik PCDJ DEX LE software.
    Als ik deze probeer te activeren met mijn code, geeft hij een Error code: -10.

    Weet iemand hoe ik dit moet oplossen, ik heb al een mail gestuurd naar pcdj maar heb niks terug gehad.

    Daarna heb ik ook nog geprobeerd deze op Virtual dj aan te sluiten maar ook die poging is mislukt!

    Kan iemand mij helpen?


    Zimry

  • #2
    Klinkt wat apart, heb je wel rekening gehouden met eventuele hoofdlettergevoeligheid?

    Comment


    • #3
      Heb het al geprobeerd met kleine en hoofdletters..

      Comment


      • #4
        Bel anders even naar onze helpdesk, daar is vast een van de jongens wel bekend met deze situatie en anders kunnen we het even voor je (laten) uitzoeken. ;)

        Comment


        • #5
          Ik had vorige keer al via de chatroom gevraagd maar die zijden dat ik naar pcdj moest bellen, maar ze praten alleen maar engels dus heb ik een engels mailtje gestuurd, en heb er niks op terug gehad...

          Of moet ik nu nog even naar jullie bellen?

          Comment


          • #6
            Dan zou je nog even een keer moeten bellen. Niet iedereen weet van alles wat af bij de klantenservice. Zou ook onmogelijk zijn... Krijg je de zelfde aan de lijn? Dan kan je altijd nog even naar iemand anders vragen.

            Comment


            • #7
              Zimry, heb je dit al geprobeerd met je Firewall UIT?

              Comment


              • #8
                Nee had het nog niet geprobeerd, net even geprobeerd maar helpt niet...

                Er staat: Your attempt to activate this title has failed.

                Comment


                • #9
                  heb zelf ooit een ander software product gehad met een verkeerde registratiecode bijgeleverd.... maanden geduurd voor dat dat opgelost was... nooit meer wat van die leverancier gekocht.
                  Dealer stuurde door naar fabrikant, fabrikant weer naar dealer, etc.

                  Als je e.e.a. bij Bax gekocht hebt: bel de helpdesk en laat hen het voor je uitvechten: dat is hun (ik meen wettelijke) plicht als verkoop punt, want jij doet zaken met HEN... NIET met de fabrikant. In het ergste geval de hele meuk terugsturen en omruilen voor een nieuw pakket. Gezien de service die ik van BAX ken zal het wel goed komen.

                  Comment


                  • #10
                    ow oke, hoop dat dat het niet is, maar ik zal binnenkort even naar bax bellen, en hopen dat het opgelost word.

                    Ik ga er naar kijken!

                    Comment


                    • #11
                      Hallo iedereen,

                      Een paar weken geleden is het probleem gelukkig opgelost, alleen wel met een hele omweg.

                      PCDJ had mij een cd rom opgestuurd met de software, waarna ik het wel kon activeren.
                      Het bleek om een nieuwere versie te gaan.

                      Gelukkig doet hij het nu, zowel bax als pcdj hebben hun best gedaan, bedankt!

                      Comment

                      Working...
                      X