Announcement

Collapse
No announcement yet.

Monitors zoemen/kraken met Reloop Digital Jockey

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Monitors zoemen/kraken met Reloop Digital Jockey

Allen,

Ik zit met een probleem. Mijn KRK monitors zoemen/kraken, ENKEL als ik ik mijn Reloop Digital Jockey in de netstroom steek.

Mijn KRK's zijn dus aan aangesloten op de Output RCA van de Reloop DJ.
    Vanaf het moment dat ik de Reloop aansluit op netstroom, ookal staat de power button off, beginnen ze te kraken/zoemen.

ik heb reeds een Ground Loop Isolator tussen mijn RCA kabels gehangen, maar dit helpt niets!

Enig idee?
    Last edited by Vandaalius; Thursday-07-04-2011, 19:36. Reason: typo

hmm heel raar, toen ik na 10 minuten het nog eens probeerde, zonder iets te veranderen aan de hele setup, kraakte er niets meer...

Comment

Ja, kan aan zoveel liggen. Drukt er iemand op de knop van de rolluiken hier, dan hoor ik ook zoemen/kraken/tikken over mijn monitors. Kan ook een kabeltje zijn wat niet helemaal lekker lag of helemaal goed is.

Comment

Zit je Digital Jockey op dezelfde groep, danwel stekkerdoos als je monitoren? Zo ja of zo nee, experimenteer daar eens mee.

Ook kun je eventueel nog kijken of je een aardedraagje aan de GND-schroefknop van de Digital Jockey kunt hangen, en die vervolgens verbinden met een aardepunt van een stopcontact. Maar, doe dat alleen als je een beetje handig bent en overweg kunt met elektriciteit.

Comment

Laat eens controleren of de aarding in je woning overal correct is aangesloten en geen te hoge weerstand heeft. Hier in België mag de aardingsweerstand maximum 30 Ohm bedragen, maar lager is altijd aan te raden...

Comment

Working...
          X