Announcement
Collapse
No announcement yet.
Echo en effeckten met mic
Collapse
X
-
Waarom wil je een echo / effect ? omdat je dat zelf leuk vindt, of omdat je regelmatig zangers hebt die erom vragen?
Wat voor mixer heb je, zit daar niet al een effectje op? In het eerste geval zou een berhinger MiniFex800 kunnen voldoen, anders zou je eens kunnen kijken naar de Alesis Nanoverbs of anders een Midi- of Micro- verb van alesis.
Lexicon en TC electronics hebben ook erg leuke effect prosessors maar deze zullen denk ik ver boven je budget liggen ( E 300 + )
Comment
-
Wat moet je (wij) nou met een echo effect?? Maar goed je kunt voor deze kijken:http://www.bax-shop.nl/reverb/delay/...t-details.html of dat ook voor microfoons is
Comment
-
Die behinger is natuurlijk ook leuk, en voor de ts wellicht meer dan voldoende mogelijkheden. Maar als ik voor 30 euro meer ook een Alesis kon krijgen, dan zou ik toch echt daar voor gaan. Gewoon omdat je dan een toch iets beter aangrschreven merk hebt. Ik weet enkel dat de alesis een leuk apparaat is maar vergelijken met de behringer kan ik um niet, over de meeste berhinger producten ben ik dan toch weer wat minder tevreden ( ja ik hb er zelf ook diverse )
Comment
Comment