Announcement

Collapse
No announcement yet.

Echo en effeckten met mic

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Echo en effeckten met mic

Ik heb een microfoon van sennheiser, om presiec te zijn heb ik deze:
    Zeer stabiele draadloze microfoon voor zangers, zangeressen, verenigingen, bands en DJ\'s. Maximaal vier sets naast elkaar in te zetten.

maar de vraag is: ik wil een echo/stemvervormen apparaatje of progamma, weet iemand welke ik moet kopen (ik heb er niet zo veel verstand van het is voor de hobby)

Met vriendelijke groetjes bram :D

Wat voor budget heb je er voor over?

Comment

Waarom wil je een echo / effect ? omdat je dat zelf leuk vindt, of omdat je regelmatig zangers hebt die erom vragen?

Wat voor mixer heb je, zit daar niet al een effectje op? In het eerste geval zou een berhinger MiniFex800 kunnen voldoen, anders zou je eens kunnen kijken naar de Alesis Nanoverbs of anders een Midi- of Micro- verb van alesis.
      Lexicon en TC electronics hebben ook erg leuke effect prosessors maar deze zullen denk ik ver boven je budget liggen ( E 300 + )

Comment

Nou ik gebruik het dan voor zang voor een galm effeckt me beget niet boven de 250 euro

Comment

Probeer een 2de hands M-one op de kop te tikken, dat lukt wel voor 250,-

En als je voor iets meer een M-one XL vind mag je mijn M-one wel overnemen, neem ik die M-one XL :P

Comment

Originally posted by renevanh View Post
            Probeer een 2de hands M-one op de kop te tikken, dat lukt wel voor 250,-

En als je voor iets meer een M-one XL vind mag je mijn M-one wel overnemen, neem ik die M-one XL :P
            Nou ik zal wel ff googlen bedankt voor je TIP
            gr bram

Comment

Wat moet je (wij) nou met een echo effect?? Maar goed je kunt voor deze kijken:http://www.bax-shop.nl/reverb/delay/...t-details.html of dat ook voor microfoons is

Comment

Mm, ik denk dat zangers niet echt om Echo vragen. Meer om galm dat je stem net wat mooier en warmer klinkt en niet zo droog.

Je zou het ook met DEZE Behringer kunnen. Zit veel ingestopt voor een leuk prijsje. Kwalitatief zal het wel wat minder zijn dan de gene die zijn aangegeven.

Comment

Die behinger is natuurlijk ook leuk, en voor de ts wellicht meer dan voldoende mogelijkheden. Maar als ik voor 30 euro meer ook een Alesis kon krijgen, dan zou ik toch echt daar voor gaan. Gewoon omdat je dan een toch iets beter aangrschreven merk hebt. Ik weet enkel dat de alesis een leuk apparaat is maar vergelijken met de behringer kan ik um niet, over de meeste berhinger producten ben ik dan toch weer wat minder tevreden ( ja ik hb er zelf ook diverse )

Comment

Wat mij betreft sluit deze topic maar

~~~~~~~~|
                    ~~slotjes~~ |
                    ~~~~~~~~|

Comment

Heb je een keuze gemaakt dan? lijkt me wel leuk als je deze met ons deelt.

Verder denk ik dat dit topic ook van nut kan zijn voor andere gebruikers die effecten willen (Maar dat is aan de mods natuurlijk)

Comment

En deze blijft mooi open.

Comment

Working...
                        X