Announcement

Collapse
No announcement yet.

VDJ + BCD3000 en laptop combi..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• VDJ + BCD3000 en laptop combi..

Hallo,

Ik draai nu al een tijdje zonder problemen met de VDJ + BCD3000 op mijn desktop, maar nu wil ik een laptop erbij om het mobiel te maken. Ik kan een laptop van mijn broer overnemen, maar mijn vraag is of de deze wel geschikt is. Volgens de systeemeisen zou het geen probleem moeten zijn, maar we hebben het al geprobeerd en VDJ blijft na een paar minuten hangen. Het doet dan niets meer.

IBM Lenovo T60
    Intel Dual Core T2400 (2x 1.83GHz)
    ATI X1300
    Ram 2GB
    HD 40GB
    Window 7 (32bits)

De laptop werkt 100% goed met W7 en 2GB geheugen. Er staat een schone W7 op zonder andere noemenwaardige zware programma's. Zodra VDJ aan gaat, gaan alle achterliggende draaiende progjes uit en toch blijft het probleem bestaan.
    Ik gebruik de nieuwste ASIO.

Iemand een bruikbare tip?
    Last edited by deSuperDave; Friday-29-04-2011, 16:02.

Misschien een vraag die de plank volledig misslaat, maar is het wel een legale versie? De specificaties zien er gewoon goed uit namelijk.

Comment

Tjah, als alles in orde is qua licenties etc zal het helaas wel het probleem zijn BCD+Laptop. Die BCD's (de 2000 meer dan de 3000) hebben eenmaal snel problemen met laptop hardware :(.

Je kunt eens proberen je Latency hoger in te stellen en te kijken of het dan langer goed gaat. Tevens even zorgen dat je Windows power settings op performance staat en niet balanced oid. Ik had namelijk problemen als de CPU in snelheid terug werdt gezet (speedstep technologie) en als m'n videokaart werdt terug geklokt.

Succes ermee!

Comment

Working...
      X