Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tractor LE hapert

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tractor LE hapert

Ik draai tegenwoordig met Traktor LE en een Audio2DJ geluidskaart. Zodra ik een nieuw nummer in een deck laad, begint het andere deck (dat aan het spelen is) te haperen en gaat even langzamer lopen.

Waar zou dit aan kunnen liggen?
    De computer beschikt over een 2.8Ghz dualcore, dus dat zou toch genoeg moeten zijn neem ik aan.

B.V.D.
    Mvg,
    Lars

Slaan de CPU meters hoog uit? Je kunt natuurlijk ook eens wat proberen met de buffersnelheid.. misschien dat dat nog iets doet.

Comment

Ik heb er even op gelet, de cpu meter slaat redelijk hoog uit, maar toch is dit niet heel ver. Het zit zo rond 3/4e van het balkje

Ik heb geprobeerd de buffersnelheid te veranderen, maar hij blijft helaas haperen.

Comment

Hmm vreemd, Dan weet ik het niet, Im sorry!

Comment

Ik denk direct aan problemen met je latency. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
            Ik denk direct aan problemen met je latency. ;)
            Dat bedoelde ik met buffersnelheid, we zullen de TS afwachten ;)

Comment

de latency is de buffersnelheid. Als ik die op zijn grootst zet dan lost dat helaas niets op.

Comment

Helpt het als je allerlei onnodig meelopende programmaatjes helemaal afsluit?

Comment

ik heb een pc die ik alleen gebruikvoor muziek, staat dus verder niks op dan tractor en kore player. Geen virusscanner of iets dergelijks dat de pc onnodig kan vertragen.

Comment

Working...
                  X