Announcement

Collapse
No announcement yet.

Reloop Access 1 usb, geluid via pc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reloop Access 1 usb, geluid via pc

Hallo

Ik heb sinds kort de Reloop Acces 1 usb, Iemand had tegen mij gezegt dat als je een mixer koopt met usb dat je dan het geluid van me setje op de pc kon krijgen (en dan via pc speakers) alleen nu heb ik de mixer en krijg het geluid maar niet op me pc. weet iemand hoe je het geluid op me pc kan krijgen?

Gr. Remco

het geluid van me setje op de pc kon krijgen (en dan via pc speakers)
    Dan is de vraag, waarom wil je het geluid dan eerst via een tussenweg via je computer laten lopen? Je zou je PC speakers direct op je mengpaneel kunnen aansluiten. En via de USB aansluiting kun je geluid van je PC naar je mixer laten lopen.

De USB-aansluiting op de meeste mixers werkt inderdaad bidirectioneel, zodat je dus geluid van je PC naar je mixer kunt sturen, maar ook andersom. Het sturen van geluid naar je PC wordt meestal gedaan om je mix op te kunnen nemen in een gratis programma als Audacity. Vervolgens kun je die mix uploaden zodat anderen hem kunnen beluisteren bijvoorbeeld.

Comment

iemand had gezegt dat je via een usb mixer het geluid via de pc kon laten lopen omdat ik nog geen versterker en speakers heb.. en via wat kan je dan je pc speakers aan het mengpaneel aansluiten

Comment

Dat is afhankelijk van de aansluiting die op je PC speakers zit.

Comment

ik heb deze speakers: http://www.bol.com/nl/p/computer/log...oduct_overview

Comment

Okee, dan zou je deze plug en deze kabel moeten hebben om naar de uitgang van je mengpaneel te gaan. ;)

Comment

Working...
            X