Announcement

Collapse
No announcement yet.

Externe geluidskaart wordt niet herkend

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Externe geluidskaart wordt niet herkend

Een tijdje terug heb ik een externe geluidskaart gekocht van Creative en de nodige drivers hiervoor geïnstalleerd op mijn laptop.
    Echter als ik de geluidskaart in een USB poort doe, geeft ie aan: USB Device Not Recognized.

Dit probleem heb ik ook met een printer, maar als ik er een externe harde schijf op aan sluit pakt ie em wel dus dan kan het niet aan de poorten zelf liggen dacht ik.

Ik heb Xp met sp2.

Op andere computers werkt de kaart wel.

Iemand die een oplossing heeft voor dit probleem?

Bij voorbaat dank,

Ja, updaten. Windows XP is een besturingssysteem uit 2003, onderhand 8(!!) jaar oud dus. En dan ook nog met de verouderde versie SP2 ipv SP3, tja, dan wil je wel eens tegen compatibiliteitsproblemen aanlopen. ;)

Ik zeg, nieuwe versie van Windows halen. XP wordt ook niet meer ondersteund door Microsoft en dus ook niet door vrijwel alle grote fabrikanten.

Comment

Oke, ik heb een nieuwe laptop aangeschaft met Windows 7 64-bit. Na de laatste windows 7 driver te hebben gedownload van de creative website geeft ie nog steeds dezelfde foutmelding: USB apparaat wordt niet herkend.

Zou de geluidskaart dan defect zijn of is er iets anders aan de hand?

Comment

ga naar configuratiescherm en klik op hardware en geluiden en dan op aperaatbeheer.
        daar staat als het goed is bij een van de aperaten een uitroepsteken. (van het desbetreffende aperaat).
        klik op dat destbetreffende aperaat. en klik dan op stuurprogramma,s bijwerken.
        laat hem dan automatiesch naar drivers zoeken. en als het goed is als je dan je pc herstart doet hij het weer.
        Last edited by donkey kong; Sunday-19-06-2011, 18:31.

Comment

@donkey kong

Dit klopt, maar dan zal ik klikken bij als hij drivers zoekt op in apparte mappen bladeren, en dan die drivers selecteren.

Comment

Heb dit allebei geprobeerd. Heb em laten zoeken op internet, via de bijgeleverde cd en met de gedownloade driver maar hij geeft steeds aan dat er geen beter of nieuwer stuurprogramma voor het apparaat te vinden is.

Comment

Iemand?

Comment

ik had nog even een simpel vraagje, als je bijvoorbeeld een geluidskaart hebt en daarmee wil je geluid van logic studio naar je speakers herkent deze software dit of doet de computer dit?

Comment

Als hij aangeeft van device not reconized dan kun je er vrijwel van uitgaan dat hij defect is. Heb je ook al andere USB kabel gebruikt ?

Comment

Working...
                  X