Announcement

Collapse
No announcement yet.

Apparaat om geluiden mee te bewerken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Apparaat om geluiden mee te bewerken

Hallo allemaal,

Ik werk nu een week met Fruity Loops een erg fijn programma ik ben echter opzoek naar een apparaat waar ik mijn geluiden mee kan bewerken dit is vrijmoeilijk om met de muis af te stelen en je bent er uren mee bezig en het is handiger als je daar een aantal knoppen voor hebt. Ik zoek naar zon apparaat voor rond de 100euro omdat ik beginnend producer ben ik wil ook dat hij gewoon usb is zodat ik dat gezeur niet heb

x

Zo iets?
    De i-controls van icon is een compacte MIDI controller voor Mac en PC. Deze controller bevat veel knoppen en is ideaal voor studio gebruik en op het podium.

Je bedoelt om je plugins (software) te bedienen?
    Controler dus.

Comment

Originally posted by BT-Studio View Post
      Zo iets?
      De i-controls van icon is een compacte MIDI controller voor Mac en PC. Deze controller bevat veel knoppen en is ideaal voor studio gebruik en op het podium.

Je bedoelt om je plugins (software) te bedienen?
      Controler dus.
      Ja iets in die trant ik had al de Icon Creativ op het oog maar ik weet niet wat ik er precies mee kan?

Comment

Je kunt ook een bcf2000 kopen..ideaal wanneer je ook met software als protools gaat werken (later) heb je zelfs Gemotoriseerde faders

Comment

Maar ik vat die apparaat zelf erg op als een apparaat waarmee je bijvoorbeeld band recordings mee gaat editen. En dat is mijn doel niet..

Comment

Controlers (ook de bcf2000) kun je toewijzen aan functies in een software programma (Vaak via midi toewijzing) waarmee je dus de "knopjes" in het echt kunt bedienen.
            Gebruik zelf de BCF2000 inderdaad voor editen van recording (bediening DAW) maar ook om plugins te bedienen.
            Kortom je kunt ze voor meerdere doeleinden gebruiken.

Eeeh wat is de Icon Creativ?
            (Als ik er op Google krijg ik dingen die je vast niet bedoeld. :)
            Last edited by BT-Studio; Tuesday-14-06-2011, 17:01. Reason: Vraag

Comment

iCon Creativ

Comment

Ik vond de iCon Creativ wel een strak ding maar er staan nergens recensies over?

Comment

Het is ook een redelijk nieuw ding volgens mij. Verder valt er ook niet zo gek veel over te zeggen, voor het geld moet het zeker een erg leuk dingetje zijn.

Zelf heb ik de iStage, daar kun je al aardig veel mee doen, meer dan ik had verwacht. Constructie is voor het geld zeker in orde, lekker eenvoudig opgezet en prima voor verschillende toepassingen. Dat moet met deze precies hetzelfde zijn lijkt me.

Comment

Ik hoop het

Comment

Working...
                    X