Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor Scratch duo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor Scratch duo

Hallo allemaal,

ik heb me hier maar aangemeld omdat het een van de enige forums is waar je misschien nog antwoord op je vraag krijgt.

Ik heb vandaag Traktor Scratch duo geinstalleerd op mijn laptop..(asus van januari)..

Ik heb de stappen gevolgd die zijn aangegeven in het handleidingsboekje....

Echter nu ik wil beginnen te mixen kom ik er al snel achter dat de muziek hapert... hij blijft vaker hangen en heel even zelfs geen muziek...

Ik heb heel weinig programma's open staan... Zelfs zonder internet heeft die het gehaper nog!....

heeft iemand van jullie dit ook gehad? Zo ja, hoe heb je dit opgelost..?

Groetjes,

Glenn Bekkers

Alvast bedankt...

Je zou de buffering even kunnen veranderen. Dit vind je onder:
    Preferences -> audio
    zet daar je latency eens anders, de kans is groot dat je dan met veel plezier kunt draaien:)

Edit: De reden hiervoor is trouwens dat je geluid de kwaliteit die je wilt niet aankan. dus inprincipe draai je de kwaliteit wat terug.

Comment

Ik ga dit zo rond 15:00 eens proberen maar khad dit gister ook gedaan en het internet op de laptop uitgezet en volgens mij hoorde ik geen gekraak of gehaper..

hiervoor alvast dank..

ik zal toch helaas nog eens iets moeten vragen!

Als ik ze aansluit aan mijn cdj1000 dan kan ik geen ceu point meer gebruiken, ook geen loop etc.. alle functies op de cdj1000 zijn dus buiten werking..
      Moet ik hiervoor nog iets speciaals instellen...

Ik moet ook steeds en traktor onder de adeck cd speler (naast de playknop, dan een vinyl zonder naald en vinyl met naald) de vinyl met naald aanklikken wil ik hem in het begin hebben staan. En ik kan maar 1 keer ceu gebruiken anders moet ik hem handmatig weer terug zetten.?

Weet iemand hoe dit allemaal kan?

Comment

Originally posted by Glennnn View Post
        Ik heb heel weinig programma's open staan... Zelfs zonder internet heeft die het gehaper nog!....
        heeft iemand van jullie dit ook gehad? Zo ja, hoe heb je dit opgelost..?
        Ik heb de Duo2 versie en merkte dat ie altijd hapert als je wireless internet geactiveerd hebt.
        Dus ik zou dit nakijken/uitzetten.

Comment

Ja dat heb ik gemerkt en werkt idd veel beter zonder..

maar helaas zit ik nog met de rest van de problemen.. Voornaamlijk de ceu vind ik zeer vervelend:(

weet jij hier iets op..

Comment

Working...
          X