Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag over Konig 4 poorts USB 2.0 hub

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over Konig 4 poorts USB 2.0 hub

Kan deze hub een probleem vormen als al mijn usb poorten in gebruik zijn, en deze er nog bij komt? Dan heb ik het over de stroom toevoer, soms als ik een usb in mijn keyboard doe krijg ik een melding dat er te weinig stroom naar mijn poorten gaat om het te laten werken..

Alvast bedankt.

Op de hub kun je nog een AC adapter aansluiten (wordt het een powered hub). Probleem lost zich 9/10 keer daar mee op.

Comment

Heel erg bedankt, zit deze adapter mee geleverd? Of kan ik deze bij bax zelf bestellen? En wat voor aansluiting zou er dan op de adapter naar de hub moeten zitten?

Comment

Originally posted by Citybeatz View Post
        Op de hub kun je nog een AC adapter aansluiten (wordt het een powered hub). Probleem lost zich 9/10 keer daar mee op.
        Kan ik dan niet beter deze pakken? Hier zit een usb hub met 4 poorten bij, en nog een adapter, dan ben ik toch meteen klaar? Hoef ik die koning ook niet te bestellen, en heb ik alles in 1 set..

Comment

Wordt geleverd met een voedingsadapter. Is bij mij ook al een paar jaren in dienst en werkt perfect. Twee poorten gaan richting mijn USB mengpaneel, de andere twee hou ik altijd vrij voor USB-stickjes etc.

Werkt gewoon prima, nooit problemen gehad.

Comment

Oke bedankt voor de hulp, mijn keuze is op deze gevallen:

Powered USB hub voor het aansluiten van meerdere USB apparaten aan bijvoorbeeld de iDJ2 mixer of de Denon HD25000 hardware controller. Door de externe voeding zal het apparaat stabiel blijven draaien.

Comment

Working...
            X