Announcement

Collapse
No announcement yet.

Blu ray

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Blu ray

Hallo,

Na een crash in mijn pc (virus) gaat mijn blu ray speler niet meer open.
    Hij is naar een computer reperateur geweest maar ik heb weken daarna de speler niet aangedaan omdat het niet nodig was (alles tegenwoordig via software). Nu wil ik dus games spelen via de blu ray speler maar hij gaat dus niet open -.-' . De brander doet het gelukkig wel zodat ik die tijdelijk kan gebruiken. De speler is van ASUS, het type staat er niet op..

Iemand suggesties?
    Alvast bedankt!

Mvg. Luuk

Is voedingkabel wel (goed) ingeplugd in de speler?
    Zit er nog een schijf in? Gaat lampje wel branden?

Comment

Lampje brand niet, hoe het met de kabels zit weet ik niet zo goed, ga ik later op de avond of morgen even naar kijken en ik geloof dat er geen schijf meer inzit. Kan het ook een software probleem zijn zoals drivers ofzo?

Comment

simpel ik denk dat er gewoon een kabeltje los zit.
        je hebt namelijk twee kabels die je bluray laat werken.
        een kabel voor de voeding.
        en een kabbel voor het motherboard.

dus mijn conclusie is dat de voedings kabel los zit en dat daarom
        het lampje niet brand. en hij daarom niet open gaat.:D
        je moet het desbetreffende kabeltje er gewoon in pluggen in je bluray speler.;) schroef je kast open. en zoek je bluray speler op en plug het kabbeltje er in. zo simpel als dat.:D (Branders hebben geen software nodig).

(en dat hij na een reparatie nog steeds niet doet. is gewoon dat de reperatuur wil verdienen aan je. eerst reperatie,s en dan moet je een nieuwe kopen;)>

greets dj donkey kong.

Comment

DANKJE! hij zit iid niet aangesloten :S alleen er zijn een paar kabels die uit de voeding komen die niet vast zitten, enig idee welke?

Comment

2 dezelfde, zal wel niet uitmaken zeker?

Comment

hij doet het weer en loopt als een trein :D

Comment

Working...
              X