Announcement

Collapse
No announcement yet.

usb powered?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• usb powered?

Vandaag de Reloop digital jockey 2 ontvangen. Ben nog bezig met de setup. Ik lees dat voeding via usb MOGELIJK is. Welnu, als ik de hardware op de pc via usb aansluit, gaat slechts het licht even oplichten wegens installeren drivers.
    Is dat wat men bedoeld met usb powered? Of is het mogelijk om zonder de meegeleverde adapter de hardware van stroom voor gebruik te voorzien?

Anders gevraagd.... waarom zit er nog een adapter bij om de digital jockey van stroom te voorzien? Komt nergens terug in de handleiding dat die echt gebruikt moet worden.

Comment

Vandaag de Reloop digital jockey 2 ontvangen. Ben nog bezig met de setup. Ik lees dat voeding via usb MOGELIJK is. Welnu, als ik de hardware op de pc via usb aansluit, gaat slechts het licht even oplichten wegens installeren drivers
      USB Powered houdt hier in dat de controller gevoed wordt via USB en dat hier ook inderdaad een mogelijkheid voor is.

MAAR! Niet alle PC's of laptops hebben USB-aansluitingen die altijd even goed zijn in het signaal bieden + voeden van apparatuur. Zeker wanneer je bijv. meerdere apparaten op een los hubje hebt zitten kan dat problemen geven.

Daarom wordt die adapter bijgeleverd, zodat je die bij een voedingsprobleem in het stopcontact kunt prikken en de controller daar wel een goede voeding van kan krijgen.

Gebruik je een powered USB-hub (dus een USB-hub met een stroom-adaptertje) dan zal het geen problemen geven.

Comment

Working...
      X