Announcement

Collapse
No announcement yet.

Connectiviteits probleem Denon DN-HS5500

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Connectiviteits probleem Denon DN-HS5500

Hallo,

Ik heb recent een tweedehands Denon DN-HS5500 gekocht. Het is echt een leuk stukje speelgoed. 1 van de voordelen is dat je hem zowel als speler als controller kan gebruiken. Nu is het een plug&play device, dus drivers instaleren is niet nodig. Ik heb gezocht naar mensen met hetzelfde probleem, maar tot dusver niemand tegen gekomen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem.

Op het moment dat we de speler in midi-modus zetten, zou hij via usb zichtbaar moeten zijn op de computer. Windows geeft bij mij een foutmelding (code 43). Hij herkent het apparaat niet. Weet 1 van jullie het antwoord op dit probleem?

B.v.d.

Robert

Originally posted by 10-T View Post
    Nu is het een plug&play device, dus drivers instaleren is niet nodig.
    Dat is het wel. Graag even installeren :)

Comment

ASIO driver downloaden van denon website. Bijde spelers op kanaal 1 zetten en dan speler 1 op ch1 en speler 2 op ch2 zetten. Daarna aanzetten en ze worden zichtbaar in asio.

Comment

Thanks voor het reageren, maar..

Gerwin, ik heb maar 1 speler van denon en het betreft midi modus ;) via m'n externe geluidskaart komt er gewoon geluid binnen, geen problemen mee (gelukkig).

Patrick, ik heb de bijgeleverde cd grijs gedraaid op zoek naar... geen succes. Ik las op een forum voor windows problemen, dat het hele principe midi-usb met windows 7 een drama is. (hopend dat windows nog met verbeteringen komt hiervoor). Zoniet, dan misschien toch maar dat midi controllertje van denon erbij kopen, die doet het iig wel :)

Comment

Draai hier met 2* DN-S1200 in midi via usb op windows 7 en werkt perfect. De Asio driver moet je even van de denon site plukken. http://www.denondj.com/firmware.aspx?ProductId=112 Onderaan op aiso logo klikken.

Die asio driver installeren en eventueel pc herstarten. Daarna de denon in midi opstarten en hij wordt zichtbaar in de asio driver. Hierna selecteer je in het progamma als output de asio driver en klaar is kees iig in Virtual DJ wel :)
          Last edited by Gerwin; Wednesday-06-07-2011, 23:29.

Comment

De asio driver had ik al.. voor de zekerheid nog even geupdate, maar het mag niet baten. Hij komt niet in m'n lijstje met devices voor in asio. Toch bedankt voor de moeite!

Comment

Hoe heb je dan de midi setting en device setting staan ? want dan heb je die verkeerd in je denon staan had ik ook.

Comment

Working...
              X