Announcement

Collapse
No announcement yet.

Keyboard + laptop stand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Keyboard + laptop stand

Hallo,

ik zoek een standaard waar ik mijn MIDI keyboard op kan zetten en daarboven mijn laptop. Ik neem aan dat jullie vast wel een aantal suggesties voor mij hebben. (prijs is minder belangrijk)

mobiel gebruik of vaste opstelling? verstelbaar of niet?

Ik kan hem op maat voor je maken uit RVS als je geen kant en klare oplossing kunt vinden ;-)

Comment

Quiklok Z-726l keyboard standaard.

Bovenste twee houders kun je nog een eindje naar elkaar toe schuiven, zodat je daar je laptop op kunt plaatsen. Verder is hij goed in hoogte en hoek verstelbaar.

Comment

Bedankt voor de reacties!

@ Deejay, het is voor een vast opstelling. Verstelbaar zou ik zeer op prijs stellen, maar niet verplicht. Ik denk dat er op internet genoeg stands beschikbaar zijn maar mocht ik niks vinden zal ik zeker bij jou terug komen!

@ Rick, prima. Is precies wat ik zoek ongeveer. Het enige minpuntje is de onderste stang. Ik heb graag ruimte voor mijn voeten aan de onderkant dus bij deze de vraag: Is er ook een alternatief zonder die onderste stang? (tenminste, eentje met voldoendea voetruimte)?

Comment

Quiklok M91 met extra deck.

Misschien moet je dan nog wel iets van een platform bouwen waar je dan je laptop (en evt. andere handige dingetjes, drumpad misschien?) op kunt zetten, omdat de add-on berekend is op de volle breedte. Of je zou het andersom kunnen doen, dat je het MIDI keyboard bovenop legt en je laptop vlak op het onderste deck op een plateau. Misschien ook een optie?

En is dit niet wat je zoekt of wilt dan zoeken we gewoon verder. ;)

Comment

Bedankt voor de info weer.

Dat is inderdaad ook een optie, maar heb liever toch een compleet set dus zonder dat ik er nog extra plateu's bij moet bouwen. Iets in de richting als de Quiklok Z-726l keyboard standaard is perfect, alleen jammer van de onderste stang.

Comment

K&M 18810 keyboardstand met een 18813 stacker dan? :)

Comment

Geweldig! Dat is echt een ideale combinatie (voor mij dan). Dit betekent dus ook dat ik meerdere 18813 stackers erop kan bevestigen (voor eventueel nog een drumpad of iets dergelijks) :D

Heel erg bedankt Rick!

Comment

Kan inderdaad!

Comment

Working...
                  X