Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vragen over SamBroadcaster

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vragen over SamBroadcaster

Vragen over SamBroadcaster
    Dit topic meld het al vragen over sambroadcaster, als je een vraag het over deze virtueel DeejayProgamma 'Sambroadcaster'

Mijn vraag is: Ik heb sinds kort een studiomicrofoon (Samson C01U USB studiomicrofoon). Op Skype en Msn werkt hij wel normaal en als ik draai en ik hoor me terug via een teststream hoor ik me aan een kant. Waar kan dat aan liggen, ik heb alles al over hoop gedaan. Ook al meerdere keren SambroadCaster opnieuw geinstaleerd maar dat werkt niet, iemand enig idee?

Met vriendelijke groeten, Ecelipse aka Remco

Bekijk de audio-instellingen binnen SAM eens, waarschijnlijk heb je ergens een menu met audio in- en outputs. Let ook goed op instellingen, misschien is er ergens iets met de balance (L/R) misgegaan. ;)

Comment

Hallo Rick, bedankt voor je uitleg. Helaas doet hij het nog niet. Ik snap het probleem er niet waarom hij het niet doet. Hij doet het wel normaal op Skype En Msn. Maar op Sambroadcaster doet hij het wel alleen aan een kant (Linke kant). En soms doet hij wel gewoon aan twee kanten. Heeft u toevallig Teamvieuwer zodat u mij kan helpen op afstand?

Met vriendelijke groeten, Ecelipse aka Remco

Comment

Ik gebruik SAMBroadcaster nu ook al een tijdje en ik heb teamview, ik wil best wel een keer naar je instellingen kijken. Kan niet garanderen dat ik iets vind maar wil best wel even kijken.

Comment

Oh, ik weet het probleem al... Voeg me maar even toe op skype: dj.walter5 Het ligt aan je microfoon instellingen in SAM zelf. Die moet je namelijk zelf altijd verzetten, de standaard instelling is verkeerd.

Comment

Working...
          X